Att: Alle græsenker med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

bonanza

Hej derude.

Jeg er græsenke og er alene i 18 dage og har manden hjemme i 10 dage om måneden . Vi har to piger på 3 og 4 år.der er 9 mdr og 30 dage mellem dem så der er gang i den herhjemme vi bor i hus lidt uden for Aalborg . Er der andre fra Aalborg ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

TaAsJu

bonanza skriver:

Hej derude.

Jeg er græsenke og er alene i 18 dage og har manden hjemme i 10 dage om måneden . Vi har to piger på 3 og 4 år.der er 9 mdr og 30 dage mellem dem så der er gang i den herhjemme vi bor i hus lidt uden for Aalborg . Er der andre fra Aalborg ? 

Jeg bor i Aalborg dog er "alenemor" 8 uger af gangen

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

kriknu skriver:

Det er bare de færreste der forstår at det kan være sådan

Det er der nemmelig

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

God ide
Her lander manden også i kbh (forhåbenlig midt januar) og vi skal da også alle tre ind og hente (uanset tidspunkt ) og bare hjem og være familie med fri fra børnehave

Sådan har jeg det også.. 

Anmeld

7. november 2012

kriknu

TaAsJu skriver:

Det er der nemmelig

Men nå, de ved ikke hvad de går glip af... selvfølgelig er det hårdt at mangle ham, men så snart han er hjemme igen er det altså det hele værd! 
Jeg bliver aldrig træt af at se ham igen for første gang i så lang tid, det er som om jeg bliver helt nyforelsket hvergang 

Anmeld

7. november 2012

FruHolm <3

bonanza skriver:

Hej derude.

Bor i Nørresundby

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

ja lige præcis det bliver jo en livsfom som man vænner sig til ift rutiner men savnet er der jo for hver gang og kan udmønte sig forskelligt fra gang til gang.

Nemlig.. Og jeg har da haft "nemme" uger men også røv uger hvor jeg har vært indlagt med den lille.. Men har heldig vis en god familie til og tag de to store

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

jo det er da desværre ikke risikofrit, de laver testamente og farvelbrev inden de tager afsted.

Er glad for manden ikke sejler der nede.. 

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

kriknu skriver:

Men nå, de ved ikke hvad de går glip af... selvfølgelig er det hårdt at mangle ham, men så snart han er hjemme igen er det altså det hele værd! 
Jeg bliver aldrig træt af at se ham igen for første gang i så lang tid, det er som om jeg bliver helt nyforelsket hvergang 

Hi hi sådan har jeg det også bliver helt teenager tosse dagene inden han kommer hjem.. Men det er verdens mest fantastiske føelse og kan sige efter 5 år at man stadig er forelsket

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

Vidunderligeunger skriver:

jeg melder mig også på banen

Jeg er 23, mor til Emil på 8 mdr og Alberte på 2,5

Min kæreste er fisker. Som regel er han ude to-tre uger og så hjemme een uge. men det varierer også af og til pga. vedligeholdelse af båd, ferier til de andre o.l.

Det sværeste for mig er at vænne mig til han er hjemme! der er en helt fast rutine når han er væk og jeg er meget PÅ. Når han kommer hjem slipper jeg tøjlerne og bliver uendelig træt! Jeg glæder mig til at komme igang med at læse igen - så aftenerne handler om andet end facebook, baby.dk og krimier på dr2

Jeg køre også meget på rutiner når han ikke er hjemme.. 

hi hi facebook og baby.dk det kender jeg ikke noget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.