Att: Alle græsenker med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

kriknu

TaAsJu skriver:

Hi hi sådan har jeg det også bliver helt teenager tosse dagene inden han kommer hjem.. Men det er verdens mest fantastiske føelse og kan sige efter 5 år at man stadig er forelsket

Det gør jeg også, og i sær når jeg tager afsted for at hente ham er det slemt, de minutter der går fra jeg stiger ud af bilen og til han står med armene omkring mig går utroligt langsomme!!  hahahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Sildefisk

TaAsJu skriver:

Hi hi sådan har jeg det også bliver helt teenager tosse dagene inden han kommer hjem.. Men det er verdens mest fantastiske føelse og kan sige efter 5 år at man stadig er forelsket

Jep den følelse kender jeg, selv efter 13 år

Anmeld

8. november 2012

Sildefisk

kriknu skriver:

Det gør jeg også, og i sær når jeg tager afsted for at hente ham er det slemt, de minutter der går fra jeg stiger ud af bilen og til han står med armene omkring mig går utroligt langsomme!!  hahahah

Jeg synes altid den sidste uge inden er helt udholdelig

Anmeld

8. november 2012

Sildefisk

bonanza skriver:

Hej derude.

Jeg er græsenke og er alene i 18 dage og har manden hjemme i 10 dage om måneden . Vi har to piger på 3 og 4 år.der er 9 mdr og 30 dage mellem dem så der er gang i den herhjemme vi bor i hus lidt uden for Aalborg . Er der andre fra Aalborg ? 

Hejsa og velkommen hvad laver din mand? Min er jo søofficer

Anmeld

8. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

Jep den følelse kender jeg, selv efter 13 år

Det er også bare det fedeste...

Anmeld

8. november 2012

Sildefisk

TaAsJu skriver:

Er glad for manden ikke sejler der nede.. 

Det kan jeg godt forstå. Ville også ønske han ikke var udstationeret på fregatterne :/

Anmeld

8. november 2012

Sildefisk

TaAsJu skriver:

Det er også bare det fedeste...

Ja for pokker...

Anmeld

8. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Ville også ønske han ikke var udstationeret på fregatterne :/

Her hjemme har manden et ønske om og blive udlånt til hæren så han kan komme til Afganistan!! Det har jeg sagt nej til.. Det kan jeg ikke leve med!!! Men han vil også rigtig gerne på de store.. Han har sejlet triton i nogle år.. Og vil også gerne ned og jagte pirater...

Men sådan er det nok når man gifter sig med en sømand 

Anmeld

8. november 2012

Sildefisk

TaAsJu skriver:

Her hjemme har manden et ønske om og blive udlånt til hæren så han kan komme til Afganistan!! Det har jeg sagt nej til.. Det kan jeg ikke leve med!!! Men han vil også rigtig gerne på de store.. Han har sejlet triton i nogle år.. Og vil også gerne ned og jagte pirater...

Men sådan er det nok når man gifter sig med en sømand 

Ja de har jo nok noget action i blodet og det higer de efter at komme ud og få indfriet

De kære mænd

Anmeld

8. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

Ja de har jo nok noget action i blodet og det higer de efter at komme ud og få indfriet

De kære mænd

Ja de kære mænd 

MeN han er heldigvis blevet rigtig glad for og sejle på kutteren og er kommet på en rigtig god besætning.. Så tror han bliver der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.