Att: Alle græsenker med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.928 visninger
71 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Sildefisk

Er selv en af dem og savner tit en at snakke med der kan forholde sig til den særlige livsform det er at undvære mand og far i op til 6mdr, skriv hvis du er derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

Er selv en af dem og savner tit en at snakke med der kan forholde sig til den særlige livsform det er at undvære mand og far i op til 6mdr, skriv hvis du er derude

Jeg er også græsenke.. Min mand er i søværnet og sejler 8 uger ad gangen.. Jeg er "alenemor" til 3 dejlige piger.. Så kender føelsen at sidde og savne en ubeskriveligt meget!!

Anmeld

7. november 2012

Koen.

myr81 skriver:

JJeEr selv en af dem og savner tit en at snakke med der kan forholde sig til den særlige livsform det er at undvære mand og far i op til 6mdr, skriv hvis du er derude

Jeg er her dog er min mand dog "kun" oftest væk i 10 dage af gangen, de næste 5 uger er vi så heldig at det kun er 6 dage af gangen

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

TaAsJu skriver:

Jeg er også græsenke.. Min mand er i søværnet og sejler 8 uger ad gangen.. Jeg er "alenemor" til 3 dejlige piger.. Så kender føelsen at sidde og savne en ubeskriveligt meget!!

Det er manden min også Han er søofficer og er lige nu på piratjagt.
Hvilken enhed og stilling (hvis jeg må spørge) er din mand tilknyttet, siden det er så fast?

Hvordan takler jeres børn savnet af far?

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

tanja. skriver:

Jeg er her dog er min mand dog "kun" oftest væk i 10 dage af gangen, de næste 5 uger er vi så heldig at det kun er 6 dage af gangen

Hejsa Hvad laver din mand?

Anmeld

7. november 2012

kriknu

myr81 skriver:

Godt nok har vi ingen børn endnu men jeg er 7+1 i dag og venter tvillinger, min mand er soldat og er udsendt 6 mdr. af gangen, han skal afsted igen til februar og kommer så hjem i august, min termin ligger i Juni men fordi det er tvillinger skal jeg jo regne med at kunne føde fra uge 33 og frem... hvis ikke endda tidligere. 

Altså kommer jeg til at mangle ham de første 2 måneder (+ den tid for tidligt de bliver født) 

Normalt når han er væk så har det jo bare kun været mig der har været hjemme men dennegang er jeg jo nærmest højgravid når han skal afsted og når jo så at blive mor til to mens han er væk, puha - jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare det 

Hov, det blev vist lidt længere end regnet med 

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

kriknu skriver:

Godt nok har vi ingen børn endnu men jeg er 7+1 i dag og venter tvillinger, min mand er soldat og er udsendt 6 mdr. af gangen, han skal afsted igen til februar og kommer så hjem i august, min termin ligger i Juni men fordi det er tvillinger skal jeg jo regne med at kunne føde fra uge 33 og frem... hvis ikke endda tidligere. 

Altså kommer jeg til at mangle ham de første 2 måneder (+ den tid for tidligt de bliver født) 

Normalt når han er væk så har det jo bare kun været mig der har været hjemme men dennegang er jeg jo nærmest højgravid når han skal afsted og når jo så at blive mor til to mens han er væk, puha - jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare det 

Hov, det blev vist lidt længere end regnet med 

ja det kan jeg godt forstå er en stor mundfuld. Jeg er selv mor til pseduoer og det kan da til tider trække tænder ud at være alene ved roret men samtidig er det jo en livsform man kommer naturligt ind i. Det der for mig er svært, er andres til tider manglende forståelse for vores situation.

Bliver da spændende med sådanne to små

Anmeld

7. november 2012

kriknu

myr81 skriver:

ja det kan jeg godt forstå er en stor mundfuld. Jeg er selv mor til pseduoer og det kan da til tider trække tænder ud at være alene ved roret men samtidig er det jo en livsform man kommer naturligt ind i. Det der for mig er svært, er andres til tider manglende forståelse for vores situation.

Bliver da spændende med sådanne to små

Åh ja, de kære mennesker som slet slet ikke forstår det, dem møder jeg også mange af... især vores nabo, hun er simpelthen så fordomsfuld du drømmer ikke om det, jeg tør slet ikke tænke på hvad hun siger når hun opdager jeg er gravid 

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

kriknu skriver:

Åh ja, de kære mennesker som slet slet ikke forstår det, dem møder jeg også mange af... især vores nabo, hun er simpelthen så fordomsfuld du drømmer ikke om det, jeg tør slet ikke tænke på hvad hun siger når hun opdager jeg er gravid 

ej det er simpelthen skide anstregende nogen gange

Jeg får tit " Jamen du vidste jo hvad du gik ind til" Argh mand, jeg lærte manden min at kende for 13år siden, dengang havde vi ligessom ikke børn, hus osv, det ændre da lidt ved tingene. For JA jeg har valgt HAM og dermed også accepteret hans valg af karriere med dermed ikke sagt at jeg ikke synes det er træls indimellem når børnene savner deres far eller jeg selv har brug for min sparringspartner i livet

Anmeld

7. november 2012

Koen.

myr81 skriver:

Hejsa Hvad laver din mand?

Han arbejder som entreprenør, pt primært i tyskland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.