Att: Alle græsenker med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Koen.

myr81 skriver:

Hejsa Hvad laver din mand?

Han arbejder som entreprenør, pt primært i tyskland men de næste 5 uger i dk pga sygdom i firmaet hvad laver din mand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

kriknu

myr81 skriver:

ej det er simpelthen skide anstregende nogen gange

Jeg får tit " Jamen du vidste jo hvad du gik ind til" Argh mand, jeg lærte manden min at kende for 13år siden, dengang havde vi ligessom ikke børn, hus osv, det ændre da lidt ved tingene. For JA jeg har valgt HAM og dermed også accepteret hans valg af karriere med dermed ikke sagt at jeg ikke synes det er træls indimellem når børnene savner deres far eller jeg selv har brug for min sparringspartner i livet

Åh ja, den får jeg også engang og i mellem, i sær denne gang fordi jeg lige nu har det rigtig skidt med at skulle sende ham afsted om 3 måneder, hvilket jeg har klaget rigtig meget over og så siger folk bare "Du burde altså efterhånden være vant til det - det er jo ikke ligefrem fordi du skal føde så klap lige hesten ikke!" ... Jeg har flere gange været så tæt på bare og skrige "JO JEG SKAL!!" vi har også fået afvide flere gange at det ville være uansvarligt af os at få børn når han aldrig er hjemme og ikke kan være der for sine børn... 

der har jeg så fået et standard svar, "vi bestemmer jo heldigvis selv om vi vil have børn - jeg kan ikke se hvorfor man ikke må få børn fordi man vil gøre en forskel"

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

myr81 skriver:

Det er manden min også Han er søofficer og er lige nu på piratjagt.
Hvilken enhed og stilling (hvis jeg må spørge) er din mand tilknyttet, siden det er så fast?

Hvordan takler jeres børn savnet af far?