myr81 skriver:
Det er manden min også
Han er søofficer og er lige nu på piratjagt.
Hvilken enhed og stilling (hvis jeg må spørge) er din mand tilknyttet, siden det er så fast?
Hvordan takler jeres børn savnet af far?
Han er overkonstabel og han sejler tuluaq. Det er en lille sø opmålings fartøj der sejler oppe langs grønlands kyst.. De laver fiskerikontroller og ja søopmåling.. De har deres sejl planer et år frem... Det er så dejligt for vi ved hvad hvornår han er hjemme sådan ca.. 
Jeg har lavet en nedtællings orm. Som de læse orme man lavede i skolen. Så hver dag tager vi en af så kan pigerne se der bliver korter og kortere til far kommer hjem.. Den store lukker helt af og vil ikke snakke med ham før en uge før han kommer hjem.. Det er meget nyt for os og undvære hinanden.. Vi har boet i grønnedal i 2 år og derfør var han i Frederikshavn.. Og derfør i grønnedal med hans x kone og den store.. ( hun er ikke min bio) så det er rigtig hårdt for hende i en alder af 7 år og er fars pige at han ikke er hjemme.. 
Den mellemste på 3 er meget ked af det når han lige er taget afsted, hun er krop umulig den første uge.. Og mens han ikke er hjemme vil hun ikke så gerne sove i sin seng.. Der er ingen problemer når han er hjemme.. Men ellers snakker hun med ham når han ringer hjem.. 
Den lille har altid været vant til det. Hun er syg, så jeg var hjemme for og føde og måtte så ikke komme op igen. men hun er rigtig skæg for min mand ligner sin far rigtig meget og når han er afsted ELSKER hun farfar, men når han er hjemme kan farfar slet ikke bruges.. Så der er det vidst hårdest for farfar
Hvordan klare dine børn det og har i altid vært vant til det???
Anmeld