Att: Alle græsenker med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

FruHolm <3

myr81 skriver:

Er selv en af dem og savner tit en at snakke med der kan forholde sig til den særlige livsform det er at undvære mand og far i op til 6mdr, skriv hvis du er derude

Jep her

kæresten er i militæret og udsendt 1/2 år ad gangen , vi venter pt på at høre hvad dato han rejser , men enten sidst i jan eller starten af februar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Sildefisk

tanja. skriver:

Puha lyder som et farligt job

jo det er da desværre ikke risikofrit, de laver testamente og farvelbrev inden de tager afsted.

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

kriknu skriver:

Det gør utrolig ondt 

Der er slet ingen tvivl om at de elsker deres børn, min papfar og bror regnede faktisk på den anden dag at når han (min papfar) er ude og sejle en måned, hjemme en måned, ude en måned osv. så har han på et år sammenlagt mere tid til sin familie end folk med "normale" jobs... 

Jeg vil da 100 gange hellere have en mand som har et arbejde han elsker og som er glad når han er hjemme end en eller anden (sorry to say) sur skid der bare har siddet på sin flade på et kontor fra 8-16 

Helt enig

Anmeld

7. november 2012

kriknu

MinBabyOscar <3 skriver:

Jep her

kæresten er i militæret og udsendt 1/2 år ad gangen , vi venter pt på at høre hvad dato han rejser , men enten sidst i jan eller starten af februar

Guuud, så kan det være han skal afsted sammen med min mand! 

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

MinBabyOscar <3 skriver:

Jep her

Ja kan godt huske dig, vi har skrevet sammen før.
Han skulle være væk 6 mdr ikke?

Anmeld

7. november 2012

FruHolm <3

kriknu skriver:

Guuud, så kan det være han skal afsted sammen med min mand! 

Det kan godt ske  

hihi

hvad er din mand derinde?  

Anmeld

7. november 2012

FruHolm <3

myr81 skriver:

Ja kan godt huske dig, vi har skrevet sammen før.
Han skulle være væk 6 mdr ikke?

Jo lige præcis

Anmeld

7. november 2012

kriknu

MinBabyOscar <3 skriver:

Det kan godt ske  

hihi

hvad er din mand derinde?  

reaktionsstyrkesoldat

Anmeld

7. november 2012

FruHolm <3

kriknu skriver:

reaktionsstyrkesoldat

Okay, min er i transport

Anmeld

7. november 2012

Vidunderligeunger

jeg melder mig også på banen

Jeg er 23, mor til Emil på 8 mdr og Alberte på 2,5

Min kæreste er fisker. Som regel er han ude to-tre uger og så hjemme een uge. men det varierer også af og til pga. vedligeholdelse af båd, ferier til de andre o.l.

Det sværeste for mig er at vænne mig til han er hjemme! der er en helt fast rutine når han er væk og jeg er meget PÅ. Når han kommer hjem slipper jeg tøjlerne og bliver uendelig træt! Jeg glæder mig til at komme igang med at læse igen - så aftenerne handler om andet end facebook, baby.dk og krimier på dr2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.