Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
myr81 skriver: God ide med sådan en orm og dejligt med den forudsigelighed I har så mht sejlads Jeg kan se vores børn reagere meget ens. Her vil den store på 3 helst ikke snakke om sin far og kan finde på at sige at han ikke skal komme hjem mere. Alt sammen for at beskytte sig selv mod det savn han jo selvfølgelig føler.Den lille har ikke (2år) reageret før men jeg skal love for at hun denne gang snakket meget om sin far,- og når hun fx slår sig, kalder hun på sin far Her har min mand lavet en bog med billeder af ham selv på skibet osv, så kan børnene tage den frem og kigge i den. De har også haft den med i bh Derudover købte han hver en bamse til dem og skrev en lille historie til, den skulle de hver have haft til jul, men pga savnet har de fået dem nu og vi har snakket om at de kan kramme den, så kan far mærke det og kramme igen
God ide med sådan en orm og dejligt med den forudsigelighed I har så mht sejlads Jeg kan se vores børn reagere meget ens. Her vil den store på 3 helst ikke snakke om sin far og kan finde på at sige at han ikke skal komme hjem mere. Alt sammen for at beskytte sig selv mod det savn han jo selvfølgelig føler.Den lille har ikke (2år) reageret før men jeg skal love for at hun denne gang snakket meget om sin far,- og når hun fx slår sig, kalder hun på sin far Her har min mand lavet en bog med billeder af ham selv på skibet osv, så kan børnene tage den frem og kigge i den. De har også haft den med i bh Derudover købte han hver en bamse til dem og skrev en lille historie til, den skulle de hver have haft til jul, men pga savnet har de fået dem nu og vi har snakket om at de kan kramme den, så kan far mærke det og kramme igen
Ih hvor sødt!! bliver jo helt rørt :'-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det med bogen er en rigtig god ide.. Det vil jeg forslå ham at vi laver sammen (han er ikke så kreativ  og bamsen.. Det er sjovt hvad børn gør for og beskytte sig selv..
Vi laver altid en "stor" ting når han er hjemme. Denne gang lander han i cph( vi bor i Aalborg) så vi henter ham og køre i Lalandia i rødby også skal vi i Tivoli til det jule noget... Så har børnen båede fars og mors fulde opmærksomhed.. Ingen skole, børnehave eller hverdag bare os... Og så længe jeg er på barsehogg de er så små kan vi gøre det i hverdagen...
kriknu skriver: Super god idé med ormen, godt nok går der noget tid før tvillingerne kan forstå det helt, men om ikke andet, så kan jeg da selv holde øje med hvor kort tid der er tilbage
Super god idé med ormen, godt nok går der noget tid før tvillingerne kan forstå det helt, men om ikke andet, så kan jeg da selv holde øje med hvor kort tid der er tilbage
Hi hi jeg kigger også tit på den Men så kan man se hvor mange dage, så er det ikke kun et tal..
kriknu skriver: Det gør utrolig ondt Der er slet ingen tvivl om at de elsker deres børn, min papfar og bror regnede faktisk på den anden dag at når han (min papfar) er ude og sejle en måned, hjemme en måned, ude en måned osv. så har han på et år sammenlagt mere tid til sin familie end folk med "normale" jobs... Jeg vil da 100 gange hellere have en mand som har et arbejde han elsker og som er glad når han er hjemme end en eller anden (sorry to say) sur skid der bare har siddet på sin flade på et kontor fra 8-16
Det gør utrolig ondt
Der er slet ingen tvivl om at de elsker deres børn, min papfar og bror regnede faktisk på den anden dag at når han (min papfar) er ude og sejle en måned, hjemme en måned, ude en måned osv. så har han på et år sammenlagt mere tid til sin familie end folk med "normale" jobs...
Jeg vil da 100 gange hellere have en mand som har et arbejde han elsker og som er glad når han er hjemme end en eller anden (sorry to say) sur skid der bare har siddet på sin flade på et kontor fra 8-16
Den udregning har vi også lavet her hjemme.. Og jeg vil også ti gange heller have en mand der er væk. Men når han er hjemme er han verdens lykkeligste mand.. Han elsker sit job...
TaAsJu skriver: Den udregning har vi også lavet her hjemme.. Og jeg vil også ti gange heller have en mand der er væk. Men når han er hjemme er han verdens lykkeligste mand.. Han elsker sit job...
Det er bare de færreste der forstår at det kan være sådan
kriknu skriver: Ih hvor sødt!! bliver jo helt rørt :'-)
kriknu skriver: Det er bare de færreste der forstår at det kan være sådan
TaAsJu skriver: Hi hi jeg kigger også tit på den Men så kan man se hvor mange dage, så er det ikke kun et tal..
Lige præcis
TaAsJu skriver: Det med bogen er en rigtig god ide.. Det vil jeg forslå ham at vi laver sammen (han er ikke så kreativ  og bamsen.. Det er sjovt hvad børn gør for og beskytte sig selv.. Vi laver altid en "stor" ting når han er hjemme. Denne gang lander han i cph( vi bor i Aalborg) så vi henter ham og køre i Lalandia i rødby også skal vi i Tivoli til det jule noget... Så har børnen båede fars og mors fulde opmærksomhed.. Ingen skole, børnehave eller hverdag bare os... Og så længe jeg er på barsehogg de er så små kan vi gøre det i hverdagen...
TaAsJu skriver: Hopper lige ind.. Jeg får tit af vide: NAAAJ hvor det bare synd for dig du er alene med 3 børn og EN HUND!! Som du skriver det er jo en livsform. Jo det er møg hårdt at man ikke har en og sparre med.. Men man får sine rutiner og det hele køre på skinner...
Hopper lige ind.. Jeg får tit af vide: NAAAJ hvor det bare synd for dig du er alene med 3 børn og EN HUND!! Som du skriver det er jo en livsform. Jo det er møg hårdt at man ikke har en og sparre med.. Men man får sine rutiner og det hele køre på skinner...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128