Hvordan ved man hvornår de er klar til stor seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

FruHolm <3

Amandas-mor skriver:

Ja det har han da, men det er også godt at ville fremad i verden

Ja men nogen gange kan det godt gå lidt for hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Genialt...det må jeg prøve til en start.

Jeg har lige Googlet og inde på Ikeas hjemmeside kan man for 600 kr købe en madras der ser virkelig god ud og den passer til en udtræksseng. Man får 3 forlængerstykker med så den samme madras kan bruges hele vejen op fra mindste indstilling og helt op til 200 cm. Det er smaaart

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90155097/

Super smart!

Bortset fra at Sebastians seng kun er 60 cm bred.. Men ellers var det da klart pengene værd

Anmeld

3. november 2012

Tona

Nettemor skriver:

Super smart!

Bortset fra at Sebastians seng kun er 60 cm bred.. Men ellers var det da klart pengene værd

Nå for søren...måske har de dem i andre mål også, for der er mange flere når man klikker ud til hovedsiden

Anmeld

3. november 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Nå for søren...måske har de dem i andre mål også, for der er mange flere når man klikker ud til hovedsiden

Uhh det må jeg lige kigge på Tak for linket

Anmeld

4. november 2012

Tona

Nettemor skriver:

Uhh det må jeg lige kigge på Tak for linket

Det var så lidt

Nu er den store seng stillet op i dag og tremmesengen er pakket væk. Jeg er så spændt på hvordan hun reagerer på at skulle sove i den i nat. Hun blev i alt fald meeeeeeget stolt da jeg forklarede at hun jo er en stor pige nu og skal sove i stor seng og den blev stillet op. Hun har leget i den flere gange i løbet af dagen og talt meget om den...meeeen det er jo noget andet at skulle sove i den

Anmeld

4. november 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

J

Det var så lidt

Nu er den store seng stillet op i dag og tremmesengen er pakket væk. Jeg er så spændt på hvordan hun reagerer på at skulle sove i den i nat. Hun blev i alt fald meeeeeeget stolt da jeg forklarede at hun jo er en stor pige nu og skal sove i stor seng og den blev stillet op. Hun har leget i den flere gange i løbet af dagen og talt meget om den...meeeen det er jo noget andet at skulle sove i den

Ja men mon ikke det nok skal gå fint

Du må lige opdatere imorgen

Anmeld

4. november 2012

Tona

Nettemor skriver:

Ja men mon ikke det nok skal gå fint

Du må lige opdatere imorgen

Det skal jeg gøre

Anmeld

4. november 2012

MamaJakob

Har ikke læst de andre svar (), så håber ikke, jeg gentager nogen - skal gøre det kort

Vi venter barn nr. 2 her d. 13/11, og vores søn fylder også først 2 til januar. Vi rykkede ham over i juniorseng med sengehest for en lille måned siden UDEN problemer. Han falder ikke ud, og der gik faktisk lang tid, før han fandt ud af selv at stå op om morgenen - men det er også kun dér han gør det. Aldrig om aftenen.

Så man kan sagtens gøre det nu

Anmeld

4. november 2012

Janni.

Glæder mig til opdateringen.

Anmeld

5. november 2012

Janni.

Håber i alle fik en god nats søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.