roenlund skriver:
jeg ved ikke om man sådan ved det, Liam blev to i tirsdags og han sover i sin tremmeseng hvor vi har taget den ene side af og sat sengehest på, det går fint. Vi tog siden af fordi jeg var bange for at han ville hoppe ud af sengen. der er mange på den alder der sover i junior seng så mon ikke i kan købe en fin seng til hendes fødselsdag eller lign og så skifte deromkring...
Ja, jeg ville også gerne gøre det der med at pille siden af, men det kan man ikke i hendes tremmeseng, da den har faste sider.
Men vi har den anden seng stående, så det er bare et spørgsmål om hvornår den skal tages i brug. Jeg er måske lidt bekymret over at hun har noget med at nogle gange hver nat stiller hun sig op i sengen og står og holder fast i tremmerne og kalder efter sutten. Hvis nu tremmerne ikke er der, mon hun så kan falde ud af den halvvejs i søvne eller mon hun slet ikke vil rejse sig op hvis tremmerne ikke er der.
Hun er ikke ret stærk motorisk og har i alt fald slet ikke evnen til at kravle ud af tremmesengen endnu så den er vel ikke som sådan farlig at bruge. Men det er tungt at løfte 12-kg barnet op og ned af den hver dag og hun er meget lang og faktisk næsten for lang til den snart syntes jeg.
Anmeld