Hvordan ved man hvornår de er klar til stor seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Tona

Nettemor skriver:

Ja men mon ikke det nok skal gå fint

Du må lige opdatere imorgen

Undskyld meget sen opdatering, vi har været syge.

Men det gik fantastisk med den nye seng og Amanda peger stolt på den og siger "Stooooor pige seng!"

Hun sover i den uden problemer og sover faktisk markant bedre i den end hun gjorde i tremmesengen, så hun var åbentbart super-klar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Tona

Janni. skriver:

Glæder mig til opdateringen.

Men det gik fantastisk med den nye seng og Amanda peger stolt på den og siger "Stooooor pige seng!"

Hun sover i den uden problemer og sover faktisk markant bedre i den end hun gjorde i tremmesengen, så hun var åbentbart super-klar

Anmeld

9. november 2012

Janni.

Amandas-mor skriver:

Hun sover i den uden problemer og sover faktisk markant bedre i den end hun gjorde i tremmesengen, så hun var åbentbart super-klar

Ej da, håber i er ved at være raske igen.

Lyder som om hun var rigtig klar til ny seng. Faktisk fulgte vi efter, og gav Silas en ny seng i mandags. Nu sover han gerne til omkring kl. 8 istedet for 6.30. Klar forbedring her også.

Anmeld

9. november 2012

Tona

Janni. skriver:

Lyder som om hun var rigtig klar til ny seng. Faktisk fulgte vi efter, og gav Silas en ny seng i mandags. Nu sover han gerne til omkring kl. 8 istedet for 6.30. Klar forbedring her også.

Delvist raske. Jeg har en rigtig hård gravidtiet og bliver ikke ok igen før efter fødslen. Manden er blevet steriliseret og det gik lidt galt så han har haft mega mange smerter, men det er vist ved at blive bedre nu. Amanda fik 40 i feber og virus, men hun er rask nu og frisk igen...Så nu skal mor her slappe af hele dagen på totalt højtryk

Hvor fedt at det også virkede så godt for jer!  Vi har også oplevet det du beskriver med at hun sover længere om morgenen. Hun ligger sig også hurtigere til at sove om aftenen og hun vågner nærmest ikke om natten mere (før rejste hun sig op i tremmesengen og stod og græd efter sutten flere gange om natten som regl, men det gør hun slet ikke nu)

Anmeld

9. november 2012

Tona

Janni. skriver:

I øvrigt (sidespring) så er jeg vild med dit profil billede. Min datters hår gør præsis det samme strit når hun har sovet

Anmeld

9. november 2012

Janni.

Amandas-mor skriver:

Delvist raske. Jeg har en rigtig hård gravidtiet og bliver ikke ok igen før efter fødslen. Manden er blevet steriliseret og det gik lidt galt så han har haft mega mange smerter, men det er vist ved at blive bedre nu. Amanda fik 40 i feber og virus, men hun er rask nu og frisk igen...Så nu skal mor her slappe af hele dagen på totalt højtryk

Hvor fedt at det også virkede så godt for jer!  Vi har også oplevet det du beskriver med at hun sover længere om morgenen. Hun ligger sig også hurtigere til at sove om aftenen og hun vågner nærmest ikke om natten mere (før rejste hun sig op i tremmesengen og stod og græd efter sutten flere gange om natten som regl, men det gør hun slet ikke nu)

Hold da op, i er godt ramt.

Vi har været meget i tvivl angående sengen, men lod være med at skille tremmesengen ad før vi var sikker. Så nu bliver den skilt ad en af dagene.

Synes han virker så lille i den store seng.

Anmeld

9. november 2012

Janni.

Amandas-mor skriver:

I øvrigt (sidespring) så er jeg vild med dit profil billede. Min datters hår gør præsis det samme strit når hun har sovet

Elsker også det billede, vil gerne udskifte det, men kan ikke finde et der er lige så godt haha..

Anmeld

9. november 2012

_-Kathrine-_

Amandas-mor skriver:

Det lyder fuldstændig som min søn, det nattescenarie du beskriver der....!
Måske vi skulle prøve det med en juniorseng?
Han er dog kun lige knap 19 måneder, så er i tvivl om det stadig er for tidligt!

Og sikke da en omgang I har været igennem der... Utroligt som tingene altid skal falde lige oveni hinanden!!
God bedring til jer alle

Anmeld

9. november 2012

Janni.

Det lyder fuldstændig som min søn, det nattescenarie du beskriver der....!
Måske vi skulle prøve det med en juniorseng?
Han er dog kun lige knap 19 måneder, så er i tvivl om det stadig er for tidligt!

Og sikke da en omgang I har været igennem der... Utroligt som tingene altid skal falde lige oveni hinanden!!
God bedring til jer alle

Silas fik junior seng i mandags, han er 19 mdr nu. Det er gået over alt forventning. Men selvfølgelig, 2 børn er ikke ens. Pøj pøj med sengeskiftet hvis i prøver lykken.

Anmeld

9. november 2012

_-Kathrine-_

Janni. skriver:

Silas fik junior seng i mandags, han er 19 mdr nu. Det er gået over alt forventning. Men selvfølgelig, 2 børn er ikke ens. Pøj pøj med sengeskiftet hvis i prøver lykken.

Godt at høre lidt erfaringer.... Tror også vi springer ud i det...!
Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.