Hvordan ved man hvornår de er klar til stor seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Nettemor

Når man ikke magter at løfte så meget på dem mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Tona

Kvist skriver:

Albert bliver 2 år her d. 04/12 og vi gik over til juniorseng her i mandags.. Og han har ikke kravlet ud af sengen en eneste gang endnu.. Så jeg vil da også bare mene i skal prøve det af

Det lader til at være det de fleste skriver. Jeg tænker næsten at vi må prøve det af så. Manden skal bare lige have lavet og monteret en sengehest og vi skal have købt en madras, da den madras der fulgte med sengen virkelig ikke er god nok for det er bare sådan en tynd skumgummi madras. Fatter slet ikke man kan sælge så ringe madrasser til børnesenge. Meeeen sengen er super fin

Anmeld

3. november 2012

D-Micka

Amandas-mor skriver:

Jo, men tænkte mere at så triller de måske i alt fald ikke ud over kanten i søvne?

Nej ikke så længe der er sengehest på 

Havde den ikke været der var han trillet ud, er jeg ret sikker på..

Anmeld

3. november 2012

Tona

Nettemor skriver:

Når man ikke magter at løfte så meget på dem mere

Ha ha... hvis det skulle gå efter det skulle hun have kommet over i stor seng da jeg blev gravid igen

Anmeld

3. november 2012

Tona

D-Micka skriver:

Nej ikke så længe der er sengehest på 

Havde den ikke været der var han trillet ud, er jeg ret sikker på..

Så jeg kan konkludere at man skal faktisk have den der sengehest på, den kan ikke undværes

Anmeld

3. november 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Ha ha... hvis det skulle gå efter det skulle hun have kommet over i stor seng da jeg blev gravid igen

Hehe ja men mon ikke det sagtens kan gå nu her. Sebastian er 2½ og har noget tid nu sovet i udtrækseng i stedet for tremmesengen. Så har han en lille stol til at stå ved siden af sengen så han selv kan kravle ind og ud..

Anmeld

3. november 2012

Tona

Nettemor skriver:

Hehe ja men mon ikke det sagtens kan gå nu her. Sebastian er 2½ og har noget tid nu sovet i udtrækseng i stedet for tremmesengen. Så har han en lille stol til at stå ved siden af sengen så han selv kan kravle ind og ud..

Med sengehest eller? Jeg lurer på om man skal have den sengehest eller om man kan gå direkte til seng uden?

Anmeld

3. november 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Med sengehest eller? Jeg lurer på om man skal have den sengehest eller om man kan gå direkte til seng uden?

Nej der er ikke sengehest. Sengen i sig selv er nemlig en af dem med halv høj kant. Sådan en lidt ældre udtræksseng hvis du kender dem?

Anmeld

3. november 2012

roenlund

Amandas-mor skriver:

Tror du jeg skal vente til hun fylder 2 eller bare prøve det af nu hvor hun er 22 mdr?

jeg ville nok bare gøre det og så give det lidt tid, for man kommer til at løbe lidt mere når de finder ud af at de frit kan gå ud af sengen...

Anmeld

3. november 2012

D-Micka

Amandas-mor skriver:

Så jeg kan konkludere at man skal faktisk have den der sengehest på, den kan ikke undværes

Jeg ville ikke kunne undværre den i hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.