TeamRocket skriver:
Altså nu kan dem der tjener over 30 kilo jo ikke påstås at være de fattigeste ;-) vi må alle yde noget. Og det gør både de rige og de fattige- men de rige får jo ikke af staten på samme måde som andre, derfor er det de andre der må klare sig med mindre støtte. Man bør vel være glad for at der overhovedet er hjælp at hente, også selv om den falder drastisk. Ellers går dk konkurs og så er der slet intet at få.
Har aldrig sagt at man var fattig på 30.000 kr
Men det irriterer mig at dem der tjener 100.000 kr ikke får et rap over nallerne, de skal jo konstant have skattelettelser f.eks, og de kan trylle og trække ting fra og hvad ved jeg.
Politkerne får i hoved og i ***, men uha, de skal jo helst have det ligeså godt som altid. Jeg kan nemlig godt huske at EL havde den oppe og vende og alle var sure over at de overhovedet åbnede munden og sagde at poltikerne var født med en guldske bagi.
Det er den forskelsbehandling jeg slet ikke kan have. Fair nok at vi skal hjælpe Danmark, men det skal da ikke kun være dem på kh der skal gøre det - oftest er der en grund til kh, som f.eks ingen arbejde eller sygdom.
Og jeg ved godt at dem tjener 100.000 har arbejdet sig op i fødekæden og det er selvfølgelig deres egen fortjeneste, men vi kan jo ikke alle være direktører osv 
Anmeld