hvad tænker i om dette? og hvad vil i så gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

bøllen

Nu går jeg ganske vist nok imod de andre svar.

nej fødselsdag handler måske ikke om gaver men om at fejre at man fylder år MEN MEN gaver er jo en del af det.

så selvfølgelig har børnene da en forventning om at de får en ting. Den ting behøver jo ikke koste en formue, men tanken der tæller.

jeg kunne ikke drømme om at dukke op til en børne fødselsdag uden en gave. 

Syntes det er en smule tarveligt at din veninde. Mon ikke de kan finde et lille symbolsk beløb til en pakke. Og udfra hvad du skriver om når de holde fødselsdag, tjaa så var jeg nok blevet skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

nemlig og dejligt at høre, at der er en mere som er enig i mine tanker

som skrevet : min søn vil blive lykkelig for en pakke v6 tykkegummi med tattoveringer til 5 kr. i fakta...

Håber da hun finder på noget i den retning, eller ville jeg købe det hvis jeg var dig

Anmeld

1. november 2012

Laulund87

bøllen skriver:

nej fødselsdag handler måske ikke om gaver men om at fejre at man fylder år MEN MEN gaver er jo en del af det.

så selvfølgelig har børnene da en forventning om at de får en ting. Den ting behøver jo ikke koste en formue, men tanken der tæller.

Syntes det er en smule tarveligt at din veninde. Mon ikke de kan finde et lille symbolsk beløb til en pakke. Og udfra hvad du skriver om når de holde fødselsdag, tjaa så var jeg nok blevet skuffet

Har skrevet næsten det samme som dig

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Håber da hun finder på noget i den retning, eller ville jeg købe det hvis jeg var dig

ja det gør jeg også

Anmeld

1. november 2012

betski

Anonym skriver:

Jeg har lige skrevet sammen med en ''veninde''...

hun siger hun ikke kan købe gave til min søn, de har nemlig fået invitation til min søns 7 års fødselsdag...

men hvad vil i så sige og gøre ., altså for jeg tænker, nårh de kan da bare komme alligevel,( for det kommer ik så meget an på det) MEN så tænker jeg også, min søn har jo en lille '' forventning '' om en eller anden form for gave når han åbner døren til gæsterne, vil det ikke være mærkeligt og synd at han ingen gave vil få af dem, og vil det ikk være underligt...

har virkelig brug for at vide hvad i vil gøre i denne situation?

Har selv stået i ligende situation og der forklarede jeg min datter som det var. At min veninde og hendes søn kom til hendes fødselsdag, men at de nok ikke havde nogen gave med. Til det svarede min datter: "det gør ikke noget, bare de kommer" Så der er slet ingen tvivl om, hvad der for hende var vigtigst og måske din søn tager det på sammen måde

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

har det nemlig på samme måde, han får selvfølgelig andre gaver, men det er da alligevel tanken der tæller..

og min søn er en meget taknemmelig lille mand, han bliver glad for alt han får..

da han var 4 år fik han to ens gaver, og da jeg sagde vi kunne bytte den ene sagde han: nej da Mor , jeg synes det er sejt at have 2 ens. så kan jeg jo lege med mine kammerater med det.

og sådan har han altid været.. og jeg er stolt af det

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

har det nemlig på samme måde, han får selvfølgelig andre gaver, men det er da alligevel tanken der tæller..

og min søn er en meget taknemmelig lille mand, han bliver glad for alt han får..

da han var 4 år fik han to ens gaver, og da jeg sagde vi kunne bytte den ene sagde han: nej da Mor , jeg synes det er sejt at have 2 ens. så kan jeg jo lege med mine kammerater med det.

Anmeld

1. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg synes det er lidt en skam at det ligger i undertonerne i nogle af de andre svar, at din søn er uopdragen eller utaknemmelig hvis han bliver ked/skuffet over ikke at få en gave Hallo det er børn, klart de får de følelser!

Min datter må gerne blive skuffet hvis ikke der bliver tænkt på hende på hendes fødselsdag, bare hun er glad for alle gaver uanset størrelse

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Har selv stået i ligende situation og der forklarede jeg min datter som det var. At min veninde og hendes søn kom til hendes fødselsdag, men at de nok ikke havde nogen gave med. Til det svarede min datter: "det gør ikke noget, bare de kommer" Så der er slet ingen tvivl om, hvad der for hende var vigtigst og måske din søn tager det på sammen måde

det ved jeg han gør

der er slet ikke noget der, nu er det mere min holdning mod hende, fordi hun selv Vil HAVE og FORVENTER , og hvis det ikke har kostet 400 kr er det ikke godt nok...

derfor jeg har det sådan, jeg er ikke bekymret for min søn, han er taknemmelig lige meget hvad og han kommer ikke til at mangle noget

det er mere prinsippet

Anmeld

1. november 2012

bøllen

Laulund87 skriver:

Ok  

hi hi der kan man bare se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.