hvad tænker i om dette? og hvad vil i så gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.932 visninger
78 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige skrevet sammen med en ''veninde''...

hun siger hun ikke kan købe gave til min søn, de har nemlig fået invitation til min søns 7 års fødselsdag...

men hvad vil i så sige og gøre ., altså for jeg tænker, nårh de kan da bare komme alligevel,( for det kommer ik så meget an på det) MEN så tænker jeg også, min søn har jo en lille '' forventning '' om en eller anden form for gave når han åbner døren til gæsterne, vil det ikke være mærkeligt og synd at han ingen gave vil få af dem, og vil det ikk være underligt...

har virkelig brug for at vide hvad i vil gøre i denne situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

henh01

Jeg ville sige at de da bare kunne komme alligevel og så ville jeg lige fortælle mit barn at de kommer for at fejre ham, men ikke har nogen gave med.

Jeg ville være ked af at afvise folk fordi de ikke havde penge til at købe gaver for.

Anmeld

1. november 2012

Dinna88

henh01 skriver:

Jeg ville sige at de da bare kunne komme alligevel og så ville jeg lige fortælle mit barn at de kommer for at fejre ham, men ikke har nogen gave med.

Jeg ville være ked af at afvise folk fordi de ikke havde penge til at købe gaver for.

enig 

Jeres gæster kommer jo for at fejre jeres søn og hygge. Ikke for at give ham gaver. 

Anmeld

1. november 2012

Wimmie

Anonym skriver:

hun siger hun ikke kan købe gave til min søn, de har nemlig fået invitation til min søns 7 års fødselsdag...

men hvad vil i så sige og gøre ., altså for jeg tænker, nårh de kan da bare komme alligevel,( for det kommer ik så meget an på det) MEN så tænker jeg også, min søn har jo en lille '' forventning '' om en eller anden form for gave når han åbner døren til gæsterne, vil det ikke være mærkeligt og synd at han ingen gave vil få af dem, og vil det ikk være underligt...

Kan I ikke gøre dem en tjeneste og købe en lille ting til ham fra dem? Det behøver jo ikke at være noget vildt 

Anmeld

1. november 2012

Dorthe1986

Jeg tror jeg ville forklare min søn det inden fødselsdagen. At de ikke har en gave med. Så har han ikke nogen forventninger og der opstår ikke en ubehagelig situation på selve dagen

Anmeld

1. november 2012

MKuhr

henh01 skriver:

Godt svaret. jeg har det selv sådan at det er ikke gaverne der er vigtige, men folk der kommer og vil fejre. det er jo ikke det materielle det skal gå op i.

Anmeld

1. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg ville sige at de stadig er velkommne selvom de ikke har gave med

og så sige til sønnen at de kommer og glæder sig til at se ham, men har ikke nogen gave med til ham - så han ved det og ikke bliver skuffet

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

enig 

Jeres gæster kommer jo for at fejre jeres søn og hygge. Ikke for at give ham gaver. 

det er jeg klar over

også det jeg skriver, men vil bare gerne lige høre jeres menning...

for selvfølgelig er de velkommen alligevel, men hvis det var mig selv vil jeg nok have det dårligt med ikke at have gave med ...

men det er vel hvem man er som person...

men problemet er bare, jeg tror ikke på de ingen penge har, fordi de har hele tiden de nyeste mobiltelefoner, legetøj som de begge samler på ( dyrt samle legetøj) og det er voksne mennesker, og når de selv invitere til deres fødselsdage, og deres barns fødselsdage ønsker de sig nogen sindsygt dyrer ting, og jeg synes det er lidt irriterende, for måske kunne de undvære en 5 og købe en pakke tyggegummi til ham med tatoo i ? ..

er bare ked af at hun udmelder hver gang at de ingen penge har, men de forventer vi kommer med store og dyrer gaver hver gang hos dem... jeg skulle måske have skrevet det i mit første indlæg, men vil jo ikke være ond heller

Anmeld

1. november 2012

Faith

henh01 skriver:

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

MKuhr skriver:

Godt svaret. jeg har det selv sådan at det er ikke gaverne der er vigtige, men folk der kommer og vil fejre. det er jo ikke det materielle det skal gå op i.

nej det er ikke gaver det handler om , men har lige skrevet længere nede hvordan min '' veninde '' selv gør og er..

for tror ikke på dem da de hele tiden har de nyeste mobiler osv osv, og meget dyrer ting og når de selv invitere til deres og deres barns fødseldag så ønsker de sig sindsyg dyrer ting, og forventer også at vi kommer med meget dyrer gaver...

så en pakke tykkegummi til 5 kr kunne de vel undvære til min søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.