Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Savannah

Jeg er generelt ikke ret vild med madder, smørrebrød er ikke lige mig, for at sige det pænt.. min veninde spiser leverpostej med aromat! Mystisk hvis du spørger mig :p

Spiser én mærkelig ting - franskbrød med røræg og bacon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

min kæreste propper salt og pebber på chokolade madder

Anmeld

28. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min kæreste () spiser leverpostej med rødbede og mayo. Jeg spiser banan med røræg på rugbrød.. Mhhhhh <3

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

min kæreste propper salt og pebber på chokolade madder

Ad? hehe

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Min kæreste () spiser leverpostej med rødbede og mayo. Jeg spiser banan med røræg på rugbrød.. Mhhhhh <3

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Ad? hehe

synes det er meeeget mærkeligt :p - vil ikke sige det er ulækkert, bare MEGET mærkeligt :p

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

synes det er meeeget mærkeligt :p - vil ikke sige det er ulækkert, bare MEGET mærkeligt :p

Må erklære mig meeeegeeet enig hehehe

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Må erklære mig meeeegeeet enig hehehe

og så skal man lige have en lille snack, jeg vælger at spise ristet krydderbolle med leverpostej - DET synes han er mærkeligt og det kommer fra manden der spiser salt og peber på chokolademaddr

Anmeld

28. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Muhmi skriver:

Haha, ja hold da op... Den enste jeg synes var sådan, ja det kunne jeg også spise, var makrelsalaten med æg hehe og den synes jeg sådan set også lyder underlig, men mine smagsløg kunne godt regne kombien ud

Synes KLART du skal overveje at smage tomat med sukker på sådan en rugbrødsmad. Mmmmh , så vil du aldrig tage salt på mere ;-)

Anmeld

28. oktober 2012

dorthemus

Jeg er MEGA sart...ikke sådan at jeg er kræsen, men jeg kan ikke sætte underlige ting sammen så mister jeg appetitten. Jeg kan end ikke putte syltetøj på øst eller ananas på pizza

Jeg er pædagog i en børnehave og en dag hvor vi smurte mad til dem bad en dreng om en æggemad med makrel på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.