Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

L&V

Muhmi skriver:

DLeverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Det er bevidst af meget underlige sammensætninger af mad ofte skyldes en ubalance i fordøjelse og smagssansen.. Jeg spiser ikke underlige kombinationer.. Men på varmt mad syntes jeg der er rigtig mange ting der bliver bedre men ketchup eller STÆRK chili på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

FrkZier

Mor- til pige skriver:

Hihi - det synes jeg også er en meget normal ting, synes faktisk at remolade kan bruges under det meste pålæg

remulade er fantastisk

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Ja jeg er underlig på den måde og må indrømme at jo ældre jeg bliver jo mindre får jeg virkelig lyst til alle de der komboer som jeg synes var mega nice da jeg var yngre hehehe

det er en skam

efter jeg er blevet gravid er jeg faktisk også begyndt at putte ristede løg på remuladen og kødpølsen :p og har bare ALDRIG kunne lide ristede løg

Anmeld

28. oktober 2012

Guldet

FrkZier skriver:

remulade er fantastisk

Nemlig .. hihi

Anmeld

28. oktober 2012

ledermus

jeg spiser makrel med æg

og nutella med banan på

Ved ikke om det er underligt men det er der mange der synes ihvertfald

leverpostej med mayo er også godt

Anmeld

28. oktober 2012

Lusi

Emily2012<3 skriver:

Leverpostej med mayonaise og ristede løg. MUMS!

Ved ikke om det er mærkeligt, men jeg synes det er godt..

Ja den ville jeg også have skrevet på..
Min mand spiste det og jeg synes det var dybt underligt, men blev alligevel nødt til at prøve og ja det smager godt!

Anmeld

28. oktober 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Kan du ikke lide dem uden ketchup?

jo jo men det er god dyppelse

Anmeld

28. oktober 2012

nilletøz

Muhmi skriver:

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Ja da det gør jeg..

Jeg spiser også leverpostej med syltetøj som din svigerfar gør... MUMS.

Anmeld

28. oktober 2012

LilleLene

UnderCover35 skriver:

Og så elsker jeg leverpostej med syltede rødbeder (men det er ikke underligt i min verden )

Eller leverpølse med remoulade og ristede løg

Ostemad med pålægschokolade

En tidl veninde jeg havde for mange år siden "opfandt" en ret da hun var gravid, pommesfrites dyppet i softice, det smager faktisk godt selvom det lyder klamt

fritter og is eller vaniljemilkshake er pisse frådern !!!!

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

ledermus skriver:

jeg spiser makrel med æg

og nutella med banan på

Ved ikke om det er underligt men det er der mange der synes ihvertfald

leverpostej med mayo er også godt

Nutella med banan lyder vildt lækkert, det kunne jeg selv finde på hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.