Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Hihihi.... Jamen det er jo netop det, vi er jo forskellige alle sammen og har derfor også helt forskellige smagsløg... Nogle ting skal dog bare prøves for at man kan sige det ikke er godt...
Hihihi.... Jamen det er jo netop det, vi er jo forskellige alle sammen og har derfor også helt forskellige smagsløg... Nogle ting skal dog bare prøves for at man kan sige det ikke er godt...
men udover det, så spiser jeg vidst kun normale ting
- eller .. nogen synes åbenbart det er mærkeligt at spise kødpølse med remolade? men det da helt normalt ?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: men udover det, så spiser jeg vidst kun normale ting - eller .. nogen synes åbenbart det er mærkeligt at spise kødpølse med remolade? men det da helt normalt ?!
Tror jeg gjorde det som barn, men jeg kunne ikke finde på det nu her hehehe
Muhmi skriver: Tror jeg gjorde det som barn, men jeg kunne ikke finde på det nu her hehehe
haha seriøst?
eeeej, eeelsker det
Leverpostej med karrysalat på Det lyder ulækkert, men det smager faktisk rigtig godt! Eller leverpostej med skrabet remolade ovenpå også ristet løg ovenpå :-)
FrkZier skriver: haha seriøst? eeeej, eeelsker det
Ja jeg er underlig på den måde og må indrømme at jo ældre jeg bliver jo mindre får jeg virkelig lyst til alle de der komboer som jeg synes var mega nice da jeg var yngre hehehe
Mor- til pige skriver: Leverpostej med karrysalat på Det lyder ulækkert, men det smager faktisk rigtig godt! Eller leverpostej med skrabet remolade ovenpå også ristet løg ovenpå :-)
Haha...
Min mand sagde: Hmmm, det lyder sguda egentlig meget lækkert
til den der leverpostej med karrysalat
Hihi - det synes jeg også er en meget normal ting, synes faktisk at remolade kan bruges under det meste pålæg
Haha... Min mand sagde: Hmmm, det lyder sguda egentlig meget lækkert til den der leverpostej med karrysalat
Hihi - Det er faktisk også min mand der har lært mig at spise det :-)
Spiser gerne nutella eller pålægschokolade under ost Rød peber på nutellamadenSpegepølse med mayoMakrelsalat med æg (nok ikk så underlig)Sukker på tomatmaden, mums.... Spiser vildt mange mærkelige ting, ellr sjov sammensætning.
Haha, ja hold da op... Den enste jeg synes var sådan, ja det kunne jeg også spise, var makrelsalaten med æg hehe og den synes jeg sådan set også lyder underlig, men mine smagsløg kunne godt regne kombien ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128