Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Spiser du finurlige ting?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.490 visninger
127 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Muhmi

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Emily2012<3

Leverpostej med mayonaise og ristede løg. MUMS!

Ved ikke om det er mærkeligt, men jeg synes det er godt..

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

Emily2012<3 skriver:

Leverpostej med mayonaise og ristede løg. MUMS!

Ved ikke om det er mærkeligt, men jeg synes det er godt..

Hehehe.. Jo det synes jeg er ret underligt

Hov kom lige i tanker om at jeg faktisk er vild med at spise en leverpostejsmad med friske tomatskiver på.... Er det underligt?

Anmeld

28. oktober 2012

MortilElias2010

Godmorgen  Her spiser jeg også ostemad med syltetøj, dog ikke hver gang, det har jeg fra min far og det smager skønt. 

Ellers er jeg vild med kombinationen af sportsvand (sodavand) og de små pastaer, udformet som små sneglehuse/konkylier. 

Ellers har jeg også smagsløg, der ikke kan regne dine førnævnte kombinationen ud og mange mange mange flere varianter 

Anmeld

28. oktober 2012

Troldemommi

ost og marmelade er da ikke mærkeligt, de to ting hører da sammen

Jeg elsker leverpostej med ketchup og ristede løg

Monica

Anmeld

28. oktober 2012

Emily2012<3

Muhmi skriver:

Hehehe.. Jo det synes jeg er ret underligt

Hov kom lige i tanker om at jeg faktisk er vild med at spise en leverpostejsmad med friske tomatskiver på.... Er det underligt?

Ej jeg synes ikke det er underligt.. Meget lækkert faktisk..

Eller En rugbrød med tomat og agurkeskiver samt maynaise.. - Det er også lækkert..

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ostemad med honning eller peanubutter smager bare mega godt! Og det gir jo sig selv at jeg også elsker ostemad med syltetøj!! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

roenlund

Jeg er mega sart når det kommer til underlige komboer og prøver ikke ret meget nyt, syltetøj og ost er i min verden ikke underligt

Men jeg har en enkelt eller to som jeg spiser, spegepølse med mayo og æg eller spegepølse med mayo og karse MUMS

Min søn spiser leverpostej med remo synes jeg er ulækkert men han elsker det :-)

Anmeld

28. oktober 2012

FamilenStorm

Hmm..

for mig er det jo meget normalt, men spiser leverposteg med remulade og ristede løg..

Da jeg spiste spegepølse var det med ketchup

Min mor og søster spiser ost med pålægschokolade..

Rugbrød med æble og rosiner er også super godt.. Men tror jeg er en meget normal mad

Anmeld

28. oktober 2012

UnderCover37

MortilElias2010 skriver:

Godmorgen  Her spiser jeg også ostemad med syltetøj, dog ikke hver gang, det har jeg fra min far og det smager skønt. 

Ellers er jeg vild med kombinationen af sportsvand (sodavand) og de små pastaer, udformet som små sneglehuse/konkylier. 

Ellers har jeg også smagsløg, der ikke kan regne dine førnævnte kombinationen ud og mange mange mange flere varianter 

Hvordan indtager du pastaerne sammen med sodavanden?

Er de kogte og overhældes med sodavand eller 

Spændende kombi ihverfald

Da jeg var barn kunne jeg godt finde på at spise leverpostej med remoulade (og evt ristede løg - det kan jeg så faktsik stadig) men da jeg en dag havde travlt smækkede jeg den sammen med min ostemad og synes det smagte vidundrligt  er ikke sikker på jeg ville synes det længere!

Jeg spiste en kort overgang også remoulade på min æggemad fordi jeg ikke kunne lige matyonaise som de andre puttede på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.