Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

SHERO

dorthemus skriver:

Jeg er MEGA sart...ikke sådan at jeg er kræsen, men jeg kan ikke sætte underlige ting sammen så mister jeg appetitten. Jeg kan end ikke putte syltetøj på øst eller ananas på pizza

Jeg er pædagog i en børnehave og en dag hvor vi smurte mad til dem bad en dreng om en æggemad med makrel på...

Sådan har jeg det også.. Min søn VILLE have remolade ovenpå sin marel i tomat da vi var på efterårsferie ved mormor, og det synes mormor da han skulle have lov til, jeg måtte gå fra bordet ellers mistede jeg sgu appetitten...

puuhh nej nej nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

dorthemus

Tullen85 skriver:

Sådan har jeg det også.. Min søn VILLE have remolade ovenpå sin marel i tomat da vi var på efterårsferie ved mormor, og det synes mormor da han skulle have lov til, jeg måtte gå fra bordet ellers mistede jeg sgu appetitten...

puuhh nej nej nej

Hahahaha jeg med

Anmeld

28. oktober 2012

Dinna88

Er det underligt at spise kartoffel på rugbrød med mayo og ristede løg? Det smager GUDDOMMELIGT, men jeg kender faktisk meget få der spiser kartoffel som pålæg

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Leverpostej med ketchup og ristede løg

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Er det underligt at spise kartoffel på rugbrød med mayo og ristede løg? Det smager GUDDOMMELIGT, men jeg kender faktisk meget få der spiser kartoffel som pålæg

Uhmm det er godt !

Anmeld

28. oktober 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Uhmm det er godt !

Det er MEGA godt. Kartoffel på en bolle med mayo og salat er også bare... Mums. Kartofler er undervurderede

Anmeld

28. oktober 2012

Lusi

Dinna88 skriver:

Skulle ikke mene det var underligt at spise kartoffelmadder
Det smager lææææækkert

Jeg spiser også urtesalt på.. Mums!

Anmeld

28. oktober 2012

NinaNymannMadsen

jeg spiser agurkeskiver med salatmayo. det smager simpelthen så godt.

kan spise frikadellemadder med mayo på og det er bare super lækkert.

tror vidst det er det.

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Det er MEGA godt. Kartoffel på en bolle med mayo og salat er også bare... Mums. Kartofler er undervurderede

Lige præcis.. Folk ser kartofler som ingenting.. 

Thats a mistake ! 

Anmeld

28. oktober 2012

Dinna88

Lusi skriver:

Skulle ikke mene det var underligt at spise kartoffelmadder
Det smager lææææækkert

Jeg spiser også urtesalt på.. Mums!

Mit bud er at der er lige så mange der ikke kender til det, som der er  Jeg synes kartoffel med salt og peber alene er røvkedeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.