Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Lige præcis.. Folk ser kartofler som ingenting.. 

Thats a mistake ! 

oh yes!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Nitz - <3 David

Tun med Ketchup..

- Og ja Ostemadder med syltetøj høre da sammen..

Men ost med et tyndt nutella smager os godt

Anmeld

28. oktober 2012

Lusi

Dinna88 skriver:

Mit bud er at der er lige så mange der ikke kender til det, som der er  Jeg synes kartoffel med salt og peber alene er røvkedeligt.

Kan da desværre godt være du har ret..

Ja der skal da være mayonnaise på, ellers er det da lidt ligemeget

En kartoffelmad med mayo, urtesalt, peber og et bjerg af agurk.. Åårh, så bliver det næsten ik bedre..

Anmeld

28. oktober 2012

morbibi

Muhmi skriver:

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Jeg har altid fået at vide, at det var underligt, når jeg spiste pandekager med sukker, engelsk sovs og ketchup - mums

Anmeld

28. oktober 2012

4kløver

morbibi skriver:

Jeg har altid fået at vide, at det var underligt, når jeg spiste pandekager med sukker, engelsk sovs og ketchup - mums

Føj

Anmeld

28. oktober 2012

TeamRocket

Tror det mærkeligeste jeg spiser er æble på rugbrød :-) men det er mere fordi jeg ikke rigtig spiser kød, ost æg og lign og man bliver træt af tomat og agurk madder i længden. Bum bum- jeg kender en der kommer salt på sin vandmelon- mine smagsløg græder ved tanken om at ødelægge en melon med salt :-D men hver sin lyst. Hehe.

Anmeld

29. oktober 2012

Billemyre

Da jeg var lille elskede jeg rugbrødsmadder med pålægschokolade med mayonnaise og salt på...
Jeg kunne (kan) ellers ikke fordrage mayo, men på den måde, var det åbenbart lækkert.
Jeg prøvede for et par år siden at lave sådan en mad igen, og syntes faktisk stadig, det var godt... Weird

Ellers gør jeg vist ikke noget specielt underligt - Jo, de fleste andre mennesker, jeg møder, synes det er mærkeligt, at jeg kommer remoulade på æggemadder i stedet for mayonnaise.
Men det kan altså virkelig anbefales!

I øvrigt er sennep under ost rigtig godt, specielt hvis man prøver at undgå at spise for meget smør!
En god dijonsennep eller en lidt sød senneps-sauce, som Ravigotte (der kan købes i alm. supermarkeder) matcher osten skønt

Anmeld

29. oktober 2012

Laulund87

Jeg ved ikke om andre synes det er mærkeligt, jeg spiser

Rugbrød med bananskriver

Rugbrød med rosiner

Rugbrød med agurkeskiver

Rugbrød med frikadelle og mayo

Anmeld

29. oktober 2012

MMOGM

Jeg spiser leverpåsteg med remolade 

MUMS! 

Anmeld

29. oktober 2012

Leneur

En amagermad. Rugbrød og franskbrød klappet sammen om skiveost og spegespølse. Det smager nu bedst med den røde giftige spegepølse, så får det yderst sjældent og kun hos andre.
Æg og makrel i tomat m. mayo på er heller ikke så ringe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.