Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2012

La´chrissen

Af rugbrøds madder er det godt med spegepølse og røræg, Mmm.
Eller hvide eller røde sild med et æg på, Mmm.
Og så er popcorn med holiday dip bare godt.
Min kæreste spiser mayo på stort set alle hans madder, det er ikke lige mig han spiser også rugbrød med makrel og spegepølse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Papillon

Jeg spiser fiskefrikadeller med sirup, og sådan har jeg altid gjort  Ved ikke hvornår, det startede, ved bare, at jeg ikke kan fordrage remoulade på dem...

Anmeld

11. november 2012

onlyme

Muhmi skriver:

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Jeg elsker ELSKER
spegepølse med et tyndt lag leverpostej og mayonaise med rå og ristet løg på,.

Og det største hit er:
Æg med thomat agurk porre mayonaise risttet løg

Anmeld

11. november 2012

Isabella_mor

Jeg gåR i klasse med en pige der spiser makræl med (hold nu fast) pålægschokolade!!!!!! Det er fanme en wierd sammensætning. 

Anmeld

11. november 2012

Isabella_mor

Hov, jeg elsker jo at spise mc flurry med pommes frittes. Det smager SÅ godt

Anmeld

11. november 2012

Rsa

Jeg spiser torskerogn med mayo samt salt og peber-min kæreste synes dete r ret underligt eftersom torskerogn skal spises med remoulade! Kan spise det med begge dele

Anmeld

11. november 2012

Weber

Muhmi skriver:

Leverpostejsmad??

Og egentlig, spiser du noget som andre måske vil finde ret underligt at sammensætte??

Min veninde hun gør nemlig noget jeg synes er meget underligt for mine smagsløg at regne ud Hun spiser bananmadder med.... mayonaise....  Og det er faktisk den eneste måde hun kan spise banan, hvis den er med mayo.... 

Min svigerfar han spiser leverpostejsmadder med syltetøj.... 

Det smager sikkert fint, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det og mine smagsløg kan ikke renge den kombi ud... Hehe

Tror det mest underlige jeg gør er at putte syltetøj på ostemad og det synes jeg faktisk også er underligt, det burde jo ikke passe sammen, men jeg synes det smager ligesom en dessert hehe

Skal selvfølgelig nok skrive det hvis jeg kommer i tanker om noget der måske er mere underligt at spise

Ps. Den her tråd er ikke for at nedgøre folk der spiser noget jeg ikke spiser, jeg vil bare så gerne høre jeres finurlige sammensætninger når det kommer til mad fordi jeg synes det er drønsjovt at høre om   

Er ikke selv til mærkelige kombier , men har en veninde, som elsker det. Den mærkeligste var nok en dag, hvor hun lavede en ville med salat, hamburgerryg, karrysalat, ananasost og hvidløgsost !! Det synes jeg var mega underligt og lidt ulækkert, men hun sagde det smagte fantastisk

Anmeld

11. november 2012

Becks

Hmm jeg ved ikke om det er underligt, men jeg spiser agurk og tomat på ALLE mine madder! Om det er makrel, leverpostej, ost, hamburgerryg osv. Så skal de 2 ting være på...

Jeg spiser mayo på torskerogn, når jeg en sjælden gang har mayo i hjemmet..

jeg spiser små syltede agurker og cherry tomater som slik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.