Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

MortilElias2010

UnderCover35 skriver:

Aj hvor sjovt! Det kan da være jeg skulle prøve det engang

- det var ikke skide ophidsende med remoulade på æg, derfor blev jeg heller ikke ved - ville vare ikke være helt udenfor dengang

Uha ja på roastbeef med ristede løg, mums! (kunne være man skal ha' det senere )

Go for it med leverpostejen, uha dét er godt!

Ja og det bedste er at det jo sagtens kan nåes her til middagsmaden så tror jeg jeg springer ud i leverpostejsmadden med ristede løg og remoulade. Ingredienserne har vi jo  Tror jeg lader remoulade være remoulade uden æg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

hov der sku heller ikke stå tomat men agurk haha

Okay, men agurk er også mega nice hehe Det kunne jeg også finde på... Bare ikke lige nu når jeg er gravid... Købte en bøtte makralsalat for en måneds tid siden tror jeg... Den står stadig og venter på at blive åbnet... tror dog den ender med at blive smidt ud... Har ikke engang set på udløbsdatoen hehe

Anmeld

28. oktober 2012

Maja_4000

Ved ikke om det er mærkeligt , men hvis jeg en sjælden gang skal have en nutellamad , skal der også appelsinmarmelade på

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Nåh for pokker! Jeg troede det var noget hun selv havde fundet på i et anfald af hormonforstyrrelser

Men ja, det smager ret godt!

Og nej, jeg synes jo heller ikke på nogen måde at leverpostej m rødbeder er underligt men det er der nogle mennesker der gør... underligt nok

vi spiste det altid som børn, ved egentlig ikke hvorfor - men gravide var vi ikke, og det har bare fulgt mig det smager godt

Anmeld

28. oktober 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Hehe, det skal jo også udvides, for det kan godt blive lidt kedeligt i længden at spise rå spagetti... Og dog... Kunne stadig gøre det, synes det er mega god tidsfordriv hehe

Helt enig  Men det må være når jeg er selv, for manden syntes det er evigt belastende at jeg sidder og gnasker og knaser i sofaen når vi ser tv 

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Okay, men agurk er også mega nice hehe Det kunne jeg også finde på... Bare ikke lige nu når jeg er gravid... Købte en bøtte makralsalat for en måneds tid siden tror jeg... Den står stadig og venter på at blive åbnet... tror dog den ender med at blive smidt ud... Har ikke engang set på udløbsdatoen hehe

jeg synes bestemt heller ikke det er underligt, men det synes alle andre omkring mig :p - min kæreste ryster på hovedet af mig hvergang, og spiser det altid til frokost på arbejdet, de kan slet ikke forstå jeg kan finde på at blande de to ting sammen

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

MortilElias2010 skriver:

Helt enig  Men det må være når jeg er selv, for manden syntes det er evigt belastende at jeg sidder og gnasker og knaser i sofaen når vi ser tv 

Hahahah, det kunne jeg godt forestille mig

Er heldigvis ligeglad, hvis jeg skal have spagetti, så er det ham der må gå eller finde sig i støjen

Anmeld

28. oktober 2012

UnderCover37

MortilElias2010 skriver:

Ja og det bedste er at det jo sagtens kan nåes her til middagsmaden så tror jeg jeg springer ud i leverpostejsmadden med ristede løg og remoulade. Ingredienserne har vi jo  Tror jeg lader remoulade være remoulade uden æg 

håber det smager dig så

Anmeld

28. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

vi spiste det altid som børn, ved egentlig ikke hvorfor - men gravide var vi ikke, og det har bare fulgt mig det smager godt

Herligt, jeg tror måske jeg skal genopleve fænomenet nu her hvor jeg faktisk ér gravid for at se om det er endnu bedre der

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

jeg synes bestemt heller ikke det er underligt, men det synes alle andre omkring mig :p - min kæreste ryster på hovedet af mig hvergang, og spiser det altid til frokost på arbejdet, de kan slet ikke forstå jeg kan finde på at blande de to ting sammen

Hihihi.... Jamen det er jo netop det, vi er jo forskellige alle sammen og har derfor også helt forskellige smagsløg... Nogle ting skal dog bare prøves for at man kan sige det ikke er godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.