Hvordan spiser du din...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

UnderCover37

MortilElias2010 skriver:

De er rå, jeg putter en god portion ind i munden og så en slurk sportsvand og så knaser jeg dem  Jeg startede på det hos min mormor og morfar mens jeg så Hé-man på tv fra barnsben  

Uha ja husker godt de leverpostejsmadder med remoulade og ristede løg, fik jeg hos min egen dagplejemor - og kunne nok godt stadigvæk. Men det er længe længe siden. Måske jeg skulle gøre et forsøg igen 

Remoulade på æggemad, hvordan smagte det? Er ikke så glad for remoulade, udover på roastbeef 

Aj hvor sjovt! Det kan da være jeg skulle prøve det engang

- det var ikke skide ophidsende med remoulade på æg, derfor blev jeg heller ikke ved - ville vare ikke være helt udenfor dengang

Uha ja på roastbeef med ristede løg, mums! (kunne være man skal ha' det senere )

Go for it med leverpostejen, uha dét er godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

gulerodsstænger med ketchup

Kan du ikke lide dem uden ketchup?

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

altså jeg spiser makrel med tomat og mayo folk synes jeg er mærkelig, men mmmmmmmmmmmh det smager godt

Synes de det?

Jeg synes da det lyder meget normalt

Man køber da makrelsalat med mayo i Og en skive tomat er da bare super på næsten alting

Anmeld

28. oktober 2012

Mutti2B

Jeg havde en kollega der spiste rejeost med pålægschokolade

Anmeld

28. oktober 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Jeg har også spist rå spagettier Bare siddet og knaset dem, nam nam, men dog ikke med sportsvand

De er også bare gode - Elias har det måske efter mig, for han kan også godt lide dem rå - ligesom hans fætter. Min brors dreng  It Runs in the family  Tror faktisk jeg lærte det af min storebror nu jeg tænker over det. Men har selv tilføjet sportsvanden 

Anmeld

28. oktober 2012

Nettemor

Monica P skriver:

ost og marmelade er da ikke mærkeligt, de to ting hører da sammen

Jeg elsker leverpostej med ketchup og ristede løg

Monica

Årh ja det er bare godt!! Frank synes det er mærkeligt.. Jeg synes det er LÆKKERT

Da vi var børn spiste vi (mine søskende og jeg) Ost med remolade. Det gjorde Fidussen i det gule hus nemlig

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Og så elsker jeg leverpostej med syltede rødbeder (men det er ikke underligt i min verden )

Eller leverpølse med remoulade og ristede løg

Ostemad med pålægschokolade

En tidl veninde jeg havde for mange år siden "opfandt" en ret da hun var gravid, pommesfrites dyppet i softice, det smager faktisk godt selvom det lyder klamt

leverpostej og rødbeder tror jeg de fleste spiser

og den med softice og pommes, det har jeg også altid spist, det smager mega godt :p

Anmeld

28. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Synes de det?

Jeg synes da det lyder meget normalt

Man køber da makrelsalat med mayo i Og en skive tomat er da bare super på næsten alting

hov der sku heller ikke stå tomat men agurk haha

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

MortilElias2010 skriver:

De er også bare gode - Elias har det måske efter mig, for han kan også godt lide dem rå - ligesom hans fætter. Min brors dreng  It Runs in the family  Tror faktisk jeg lærte det af min storebror nu jeg tænker over det. Men har selv tilføjet sportsvanden 

Hehe, det skal jo også udvides, for det kan godt blive lidt kedeligt i længden at spise rå spagetti... Og dog... Kunne stadig gøre det, synes det er mega god tidsfordriv hehe

Anmeld

28. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

leverpostej og rødbeder tror jeg de fleste spiser

og den med softice og pommes, det har jeg også altid spist, det smager mega godt :p

Nåh for pokker! Jeg troede det var noget hun selv havde fundet på i et anfald af hormonforstyrrelser

Men ja, det smager ret godt!

Og nej, jeg synes jo heller ikke på nogen måde at leverpostej m rødbeder er underligt men det er der nogle mennesker der gør... underligt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.