YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Ej hallo - det er faktisk mig der har sagt AV til hende, så... hun SKAL afleveres igen  bare stjæl FrkZiers (når hun føder).. Det opdager hun aaaaaaaaaldrig

hehe okay okay..
Du må få hende igen, når hun kommer i trodsalderen hehe..

FrkZier kan også bare komme og aflevere.. det skal hun ikke høre for hehe

så aflevere jeg tilbage til hende også, når barnet når trodsalderen hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

hehe okay okay..
Du må få hende igen, når hun kommer i trodsalderen hehe..

FrkZier kan også bare komme og aflevere.. det skal hun ikke høre for hehe

så aflevere jeg tilbage til hende også, når barnet når trodsalderen hehe

Åh jamen, så behøver jeg jo slet ikke aflevere  Ida har et temperament der siger spar2! Og jeg kan love dig for at hun giver grå hår allerede nu  Glæder mig ikke til "den rigtige" trodsalder

Anmeld

22. oktober 2012

Nana88

Those green eyes skriver:

Lad os se. Andre mænd? nogen der har samme interesse i de ting du skriver? 

Jeg synes personligt det er noget mærkeligt noget at du er herinde når du hverken har med børn eller noget at gøre. Hvorfor finder du ikke andre debatter? fx bilgalleri, osv.

Det fint nok at der er mænd herinde, men jeg synes du er malplaceret, og jeg bliver lidt underlig over du fyre sådan et indlæg ind når du hverken har børn eller ønsker det.

Ej helt ærlig lad dog manden være glad!!
Bilgalleri siger du ??? hvad pokker har bilgalleri med en negatiov graviditetstest, tror de fyre på bilgalleri ville undre sig noget over at han kommer med sådan et indlæg derinde.
Hvis du nu var eller havde en mand der var på bilgalleri, havde du forlænges fundet ud af at det er ikke de steder man skriver om sådan noget, ligesom det nok heller ikke er der man skal sidde og "tude" over kæresten har været utro, for så får du da bare en kommentar om at hold op med at tud og smid sækken ud!!

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Åh jamen, så behøver jeg jo slet ikke aflevere  Ida har et temperament der siger spar2! Og jeg kan love dig for at hun giver grå hår allerede nu  Glæder mig ikke til "den rigtige" trodsalder

årh hold op..
hun trænger bare til en kærlig hånd..
dvs.. hun skal da have alt det hun har lyst til..
flødeboller, nybagte boller med NUTELLA, og hvad hun ellers lige gider og proppe munden med hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Nana88 skriver:

Ej helt ærlig lad dog manden være glad!!
Bilgalleri siger du ??? hvad pokker har bilgalleri med en negatiov graviditetstest, tror de fyre på bilgalleri ville undre sig noget over at han kommer med sådan et indlæg derinde.
Hvis du nu var eller havde en mand der var på bilgalleri, havde du forlænges fundet ud af at det er ikke de steder man skriver om sådan noget, ligesom det nok heller ikke er der man skal sidde og "tude" over kæresten har været utro, for så får du da bare en kommentar om at hold op med at tud og smid sækken ud!!

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

årh hold op..
hun trænger bare til en kærlig hånd..
dvs.. hun skal da have alt det hun har lyst til..
flødeboller, nybagte boller med NUTELLA, og hvad hun ellers lige gider og proppe munden med hehe

Hahaha! Nix!

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Nix!

Det ka du da tro hehe..
Aflever du bare trygt hende til mig..
Så får du et barn der lære hvad der er GODT og hvad der er knapt så godt hehe
du vil nok ikke mene noget af det jeg servere for hende vil være godt hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

Det ka du da tro hehe..
Aflever du bare trygt hende til mig..
Så får du et barn der lære hvad der er GODT og hvad der er knapt så godt hehe
du vil nok ikke mene noget af det jeg servere for hende vil være godt hehe

Jeg tror jeg finder andre pasningsmuligheder  Haha

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Jeg tror jeg finder andre pasningsmuligheder  Haha

hehe.. okay.. det syntes jeg ikke godt om..

hun ville sikkert ELSKE og være hos mig hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

Jeg er glad på jeres vegne! Det må da være frygteligt at stå med en positiv test, når det fysisk er umuligt at gennemføre graviditeten.

Mht. om du "hører til her eller ej," så er det da virkelig sørgeligt at have den holdning at kvinder = børn, mænd= biler. Hold da op, hvor må kvinderne ude i verden stå med meget arbejde selv!!

Men bare rolig, du er ikke den eneste der har fået hug for at være herinde - jeg er både for ung og så skal jeg bare smutte fordi vi ikke skal have børn ASAP!!! og jo - det fik jeg at vide  

Visse mennesker.... Just saying!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.