YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Dustmuz

Hehe jeg har en datter som er 6 dage ældre end Rikkes (og også en lækkermås!), så kunne være det ville være sjovt om et halvt års tid

Vi er begge skruk - helt vild! Men blev jeg gravid kunne jeg ikke tage mig af min datter (vild opkast og tidlig bækkenløsning og fik rigtig mange tegn på svangerskabsforgiftning) og ville heller ikke kunne tage min uddannelse - så vi venter lige halvandet år

okay..
jamen du skal være velkommen til at tage Rikke under armen og drikke jer stanke stive, imens jeg passer ungerne
så vil din datter også få flødeboller, nybagte boller med nutella og divs. andre lækre sager hehe

Det lyder ikke fedt at have sådan en omgang

puha.. godt jeg er fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

-Sigrid-

Dustmuz skriver:

okay..
jamen du skal være velkommen til at tage Rikke under armen og drikke jer stanke stive, imens jeg passer ungerne
så vil din datter også få flødeboller, nybagte boller med nutella og divs. andre lækre sager hehe

Det lyder ikke fedt at have sådan en omgang

puha.. godt jeg er fyr

Det lyder godt Og som om at far ville passe bedre på hende!

Er også ret misundelig på min mand

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

-Sigrid- skriver:

Det lyder godt Og som om at far ville passe bedre på hende!

Er også ret misundelig på min mand

hehe.. vi mænd er uforbedrelige når det kommer til børn..
De skal have ALT det de ikke må få for deres mor hehe
hun er alligevel bare sådan en sur hystade hehe

tja.. han render vel rundt og små fniser i hjørnene af dig hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Mettefpigen

rikkeregnbue skriver:

Det er billigere at løbe

Hihi jeg har cykel :-) så hopper du bagpå ;-)

Anmeld

22. oktober 2012

miig1989

jydeinden skriver:

nu vælger jeg alligevel at skrive et indlæg i denne debat, selvom jeg havde sagt jeg ville blande mig uden om.

JEg vil gerne slå fast en gang for alle at glæden over den negative test bestemt er gengældt, og i samme ombærring slå fast at min kæreste ( TS) på INTET tidspunkt har sagt at han ikke ønsker børn generelt, men at VI ikke ønsker dem lige nu. 

Hvis han skulle smides ud, så skulle jeg bestemt også, han er den af os to som har barn, og dét har jeg ikke. derudover er glæden over den negative test meget personlig og grundet mine store problemer med ryggen.

Jeg ønsker ikke at stå med et barn som jeg ikke selv kan lege med, pusle, gå længere ture med osv.og hvis ikke dét er et grundlag for at være glad for en negativ test når man frygtede en postiv så ved jeg ikke hvad er!.

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

Det må du gerne få..
lån mig hende 1 dag så ..
Så må vi se om jeg kan nå at få hende til at elske mig nok på den ene dag, til at hun ikke vil hjem hehe

Haha!

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mettefpigen skriver:

Hihi jeg har cykel :-) så hopper du bagpå ;-)

Deal! Håber du har kondien i orden

Anmeld

22. oktober 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære alle. 

Der skal være plads til alle her. Husk at respektere hinandens forskelligheder og holdning.

Så længe  retningslinjerne bliver overholdt og debatterne foregår i en ordenlig tone og man opfører sig ordenligt, så er der ingen ko på isen herfra. Alle er velkomne.

på vegne af Staff 

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Moderator skriver:

Kære alle. 

Der skal være plads til alle her. Husk at respektere hinandens forskelligheder og holdning.

Så længe  retningslinjerne bliver overholdt og debatterne foregår i en ordenlig tone og man opfører sig ordenligt, så er der ingen ko på isen herfra. Alle er velkomne.

på vegne af Staff 

er der nogen som har har været i nærheden af at bryde retningslinjerne (uden at nævne navne)
bare ja/nej ??

Anmeld

22. oktober 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dustmuz skriver:

er der nogen som har har været i nærheden af at bryde retningslinjerne (uden at nævne navne)
bare ja/nej ??

Det var en generel udmelding, at alle skal have lov til at være her, de eneste krav vi sætter for at alle skal kunne være her er retningslinjerne og selvfølgelig tonen, at gå efter bolden og ikke personen.

så længe vi alle behandler hinanden ordenligt, så er alle velkomne her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.