YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Muhmi

Those green eyes skriver:

Undskyld mig, men hvordan høre det indlæg til på en baby side? når i hverken har børn eller ønsker jer nogle? Hvad laver du så herinde?  Ikke at jeg ikke synes der er plads til andre end folk der er glade for børn. Men du virker til at være gudelykkelig over den er negativ, dine indlæg er om alt andet end børn? synes du ikke du høre mere til et sted for mænd? 

Der skal der da være ligeså meget plads til ham som der er til dig??

Hvorfor skal han dog finde en anden side som er mere "mandeagtig"...??

Ej men, synes sgu dit indlæg er mere upassende end hans...

Og jeg synes faktisk ikke hans indlæg er upassende, der skal da også være plads til at være glad for en negativ test...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jamen så kom du endelig med alle dine negative kommentarer.. Det er det der gør baby.dk sååå hyggelig.

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Haha elsker den sidste smiley LOL

Anmeld

22. oktober 2012

Muhmi

Måske. Men hvad laver en voksen mand, uden nogen form for interesse i det kvindelige eller børn i det heltaget på en babyside? for at diskutere andre emner? latterligt.. Det hedder jo for søren baby.dk af en grund.

Så....

Fordi jeg laver en masse debatter der IKKE handler om min søn og min graviditet, så er de debatter upassende på et forum som det her??

Helt ærligt, der kan altså også gå en tand for meget BABY i den herinde, til at jeg synes det overhovedet er interessant at læse med.... 

Anmeld

22. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Haha elsker den sidste smiley LOL

Gør jeg osse 

Anmeld

22. oktober 2012

Frk.S

Måske. Men hvad laver en voksen mand, uden nogen form for interesse i det kvindelige eller børn i det heltaget på en babyside? for at diskutere andre emner? latterligt.. Det hedder jo for søren baby.dk af en grund.

Så man må kun være her hvis man er kommende forældre eller ønsker graviditet?
Jeg har en datter - og ønsker at få flere børn på et tidspunkt... men ikke lige nu. Har jeg så karantæne indtil jeg igen ønsker graviditet? Eller er det ok fordi jeg er kvinde og måske har interesse i "kvinde emner" ?

Hvem siger TS ikke sidder og smugkigger i kreativ efter hækle opskrifter...!

Siden hedder baby.dk ja, men derfor er der så heldigvis også andre emner end baby. Man bliver jo heller ikke forvist når ens børn ikke længere er baby'er.

Sorry, men jeg forstår ikke problemet. TS er her vel fordi han kan lide siden.

Til TS: tillykke med at testen viste det i håbede på lige nu. Håber det snart går bedre med din kæreste.

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Frk.S skriver:

Hvem siger TS ikke sidder og smugkigger i kreativ efter hækle opskrifter...!

Til TS: tillykke med at testen viste det i håbede på lige nu. Håber det snart går bedre med din kæreste.

mig hækle.. der er større chance for at jeg sprænger noget i luften end at jeg hækler.. har ikke tålmodigheden til den slags..
Så skulle det endelig være kager hvis det endelig er hehe

Mange takker vi håber også selv på at der sker noget med hendes ryg.. selvom det ikke ser lyst ud desværre
men håbet er der da

Anmeld

22. oktober 2012

miig1989

Dustmuz skriver:

Tjaa.. Seriøsitet er der da engang imellem hehe..

men er her da af den årsag, men også for at få et godt grin engang imellem.. der er nogen gange hvor man er nødt til at tage sig selv i at grine over hvad jeres børn gør/siger.

Jeg fandt frem til steder via min kæreste hehe..
hun deltog i nogen debatter for maaaaaaaaaaange maaaaaaaaange måneder siden, som hun syntes jeg lige skulle være en del af..
er så blevet hængene siden

Hehe ja, der kommer sgu nogle sjove ting en gang i mellem fra de kære små :p
Nu har jeg så ikke selv nogle børn, men er gravid så vil da også være ærlig og sige, at jeg blev lidt forarget, da du var så utrolig glad for en negativ test .. Men så trak jeg lige vejret og tænkte, at bare fordi jeg går og har baby på hjernen, behøver alle andre ikke :p

Så stort tillykke med negativ test !

Ahh okay, så det er derfor .. For ellers synes jeg det var lidt mærkeligt, at en MAND lige pludselig ser baby.dk og tænker, hmm det sgu lige noget for mig :p

Anmeld

22. oktober 2012

Lullaby

Dvs. at nu er jeg en kvinde og har 2 børn og et 3. på vej. Hvad nu hvis jeg gerne vil snakke om min yndlingsbil eller mit favoritpcspil. Må jeg så ikke det?

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

ejjjjj.. hva du for en dum tøs..
så kom til januar.. så kan du få flæskesteg med hele svineriet

Bare ikke den 25, der fylder lille fisen 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.