YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Mor til Ella

Frk.S skriver:

Så man må kun være her hvis man er kommende forældre eller ønsker graviditet?
Jeg har en datter - og ønsker at få flere børn på et tidspunkt... men ikke lige nu. Har jeg så karantæne indtil jeg igen ønsker graviditet? Eller er det ok fordi jeg er kvinde og måske har interesse i "kvinde emner" ?

Hvem siger TS ikke sidder og smugkigger i kreativ efter hækle opskrifter...!

Siden hedder baby.dk ja, men derfor er der så heldigvis også andre emner end baby. Man bliver jo heller ikke forvist når ens børn ikke længere er baby'er.

Sorry, men jeg forstår ikke problemet. TS er her vel fordi han kan lide siden.

Til TS: tillykke med at testen viste det i håbede på lige nu. Håber det snart går bedre med din kæreste.

Det er lige netop det han gør Han hækler HEHE

UPS ud fra nye regler må 25 årige ikke sige noget SORRY

Der skal sku være plads til alle hvilket minder mig om at en veninde og jeg oprettede en side på en bil side, der ser jeg da lige og får slettet, det er jo den rene vanvid at jeg som kvinde uden de store bil interesser er der inde

UPS NU TIER JEG STILLE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til Ella skriver:

hehe

Anmeld

23. oktober 2012

-Sigrid-

Dustmuz skriver:

hehe.. hvis han gør det.. så må jeg stjæle Rikkes hehe

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

Those green eyes skriver:

Undskyld mig, men hvordan høre det indlæg til på en baby side? når i hverken har børn eller ønsker jer nogle? Hvad laver du så herinde?  Ikke at jeg ikke synes der er plads til andre end folk der er glade for børn. Men du virker til at være gudelykkelig over den er negativ, dine indlæg er om alt andet end børn? synes du ikke du høre mere til et sted for mænd? 

Diskriminerende...... 

Anmeld

23. oktober 2012

Miss Kat

Laulund87 skriver:

Jamen det hidser mig ærlig talt op for hvem skal gøre sig til dommer over hvem der må være herinde

Ja heldigvis

Anmeld

24. november 2012

Sabsy

Efter 19 sider finder jeg ud af at jeg er i en samtale der foregår mellem tre mennesker der skal drikke sig fulde, til tider en 4 mand der lige melder sig på banen..
Dog har enkelte i blandt lige smidt en "Tillykke kommentar" og et enkelt brokhoveder..

Jeg ved ikke hvad man siger, den er måske hård for de par der ikke kan blive gravide som ser at du er overlykkelig, jeg kan også godt forstå jeres situation, men hvis i er bange for en positiv test, så brug dog beskyttelse??..

Men... Tillykke eller hvad man siger

Anmeld

24. november 2012

mariesmavse92

Bubbes skriver:

Efter 19 sider finder jeg ud af at jeg er i en samtale der foregår mellem tre mennesker der skal drikke sig fulde, til tider en 4 mand der lige melder sig på banen..
Dog har enkelte i blandt lige smidt en "Tillykke kommentar" og et enkelt brokhoveder..

Jeg ved ikke hvad man siger, den er måske hård for de par der ikke kan blive gravide som ser at du er overlykkelig, jeg kan også godt forstå jeres situation, men hvis i er bange for en positiv test, så brug dog beskyttelse??..

Anmeld

24. november 2012

jydeinden

Bubbes skriver:

det kan jeg hilse og sige at det både gjorde og gør vi.

Men jeg havde en periode hvor min mens bare udeblev hvilket den aldrig havde gjort før, derfor blev jeg naturligtvis bekymret, men efter en pause væk fra pillerne tyder meget på at den er regelmæssig igen.

Derudover vil jeg gerne atter en gang slå fast at dét ikke er udelukket at vi en dag skal have børn, men da både kæresten og jeg pt kæmper med skavanker kan jeg ikke se det rimelige i at sætte et barn til verden, men intet præventionsmiddel er 100 procent sikkert, dét er min kærestes (ts) søn et bevis på.

Anmeld

24. november 2012

KTP86

Tillykke med resultatet!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.