YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

kriknu

Nana88 skriver:

Ej helt ærlig lad dog manden være glad!!
Bilgalleri siger du ??? hvad pokker har bilgalleri med en negatiov graviditetstest, tror de fyre på bilgalleri ville undre sig noget over at han kommer med sådan et indlæg derinde.
Hvis du nu var eller havde en mand der var på bilgalleri, havde du forlænges fundet ud af at det er ikke de steder man skriver om sådan noget, ligesom det nok heller ikke er der man skal sidde og "tude" over kæresten har været utro, for så får du da bare en kommentar om at hold op med at tud og smid sækken ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Dustmuz

Jeg er glad på jeres vegne! Det må da være frygteligt at stå med en positiv test, når det fysisk er umuligt at gennemføre graviditeten.

Mht. om du "hører til her eller ej," så er det da virkelig sørgeligt at have den holdning at kvinder = børn, mænd= biler. Hold da op, hvor må kvinderne ude i verden stå med meget arbejde selv!!

Men bare rolig, du er ikke den eneste der har fået hug for at være herinde - jeg er både for ung og så skal jeg bare smutte fordi vi ikke skal have børn ASAP!!! og jo - det fik jeg at vide  

Visse mennesker.... Just saying!

tja.. nogen er har mærkelige holdninger/meninger nogen gange..
men vi er jo alle berettiget til vores holdning/mening..

jeg falder nok MEGET ved siden af den "typiske" defination af en fyr.
da biler ikke interessere mig det MINDSTE..
det er bare et køretøj..

jamen du skal være velkommen til at blive her.. denne debat er åben for alle.. uanset mening/holdning, køn, alder, og andre forhold der måtte spille ind hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

hehe.. okay.. det syntes jeg ikke godt om..

hun ville sikkert ELSKE og være hos mig hehe

Garanteret! Haha  Men jeg vil hellere have garanti på at få hende tilbage igen

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Garanteret! Haha  Men jeg vil hellere have garanti på at få hende tilbage igen

Det må du gerne få..
lån mig hende 1 dag så ..
Så må vi se om jeg kan nå at få hende til at elske mig nok på den ene dag, til at hun ikke vil hjem hehe

Anmeld

22. oktober 2012

-Sigrid-

Dinna88 skriver:

Jeg er glad på jeres vegne! Det må da være frygteligt at stå med en positiv test, når det fysisk er umuligt at gennemføre graviditeten.

Mht. om du "hører til her eller ej," så er det da virkelig sørgeligt at have den holdning at kvinder = børn, mænd= biler. Hold da op, hvor må kvinderne ude i verden stå med meget arbejde selv!!

Men bare rolig, du er ikke den eneste der har fået hug for at være herinde - jeg er både for ung og så skal jeg bare smutte fordi vi ikke skal have børn ASAP!!! og jo - det fik jeg at vide  

Visse mennesker.... Just saying!

Enig! 

Og det sjove er jo at der er rigtig mange herinde som (med ret) brokker sig over at deres børns fædre går højere op i biler, computer, fifa, you name it!

TS; så har jeg også lige (med lettelse!) fået mens, var sgu bange for at være gravid, det havde jeg ikke kunnet klare, så jeg er også lettet over det Vi kunne fejre det sammen!

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

-Sigrid- skriver:

Enig! 

Og det sjove er jo at der er rigtig mange herinde som (med ret) brokker sig over at deres børns fædre går højere op i biler, computer, fifa, you name it!

TS; så har jeg også lige (med lettelse!) fået mens, var sgu bange for at være gravid, det havde jeg ikke kunnet klare, så jeg er også lettet over det Vi kunne fejre det sammen!

Jamen som jeg skriver til Rikkeregnbue..
Du medbringer bare sodavanden, så har vi sprutten hehe

hehe.. ja ikke alle ønsker børn lige her og nu af forskellige årsager

Anmeld

22. oktober 2012

jydeinden

nu vælger jeg alligevel at skrive et indlæg i denne debat, selvom jeg havde sagt jeg ville blande mig uden om.

JEg vil gerne slå fast en gang for alle at glæden over den negative test bestemt er gengældt, og i samme ombærring slå fast at min kæreste ( TS) på INTET tidspunkt har sagt at han ikke ønsker børn generelt, men at VI ikke ønsker dem lige nu. 

Hvis han skulle smides ud, så skulle jeg bestemt også, han er den af os to som har barn, og dét har jeg ikke. derudover er glæden over den negative test meget personlig og grundet mine store problemer med ryggen.

Jeg ønsker ikke at stå med et barn som jeg ikke selv kan lege med, pusle, gå længere ture med osv.og hvis ikke dét er et grundlag for at være glad for en negativ test når man frygtede en postiv så ved jeg ikke hvad er!.

Anmeld

22. oktober 2012

Faith

jydeinden skriver:

nu vælger jeg alligevel at skrive et indlæg i denne debat, selvom jeg havde sagt jeg ville blande mig uden om.

JEg vil gerne slå fast en gang for alle at glæden over den negative test bestemt er gengældt, og i samme ombærring slå fast at min kæreste ( TS) på INTET tidspunkt har sagt at han ikke ønsker børn generelt, men at VI ikke ønsker dem lige nu. 

Hvis han skulle smides ud, så skulle jeg bestemt også, han er den af os to som har barn, og dét har jeg ikke. derudover er glæden over den negative test meget personlig og grundet mine store problemer med ryggen.

Jeg ønsker ikke at stå med et barn som jeg ikke selv kan lege med, pusle, gå længere ture med osv.og hvis ikke dét er et grundlag for at være glad for en negativ test når man frygtede en postiv så ved jeg ikke hvad er!.

Anmeld

22. oktober 2012

jydeinden

-Sigrid- skriver:

Enig! 

Anmeld

22. oktober 2012

-Sigrid-

Dustmuz skriver:

Jamen som jeg skriver til Rikkeregnbue..
Du medbringer bare sodavanden, så har vi sprutten hehe

hehe.. ja ikke alle ønsker børn lige her og nu af forskellige årsager

Hehe jeg har en datter som er 6 dage ældre end Rikkes (og også en lækkermås!), så kunne være det ville være sjovt om et halvt års tid

Vi er begge skruk - helt vild! Men blev jeg gravid kunne jeg ikke tage mig af min datter (vild opkast og tidlig bækkenløsning og fik rigtig mange tegn på svangerskabsforgiftning) og ville heller ikke kunne tage min uddannelse - så vi venter lige halvandet år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.