YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.391 visninger
188 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Dustmuz

Ja, kærestens mens var så udeblevet i 2 måneder..
så vi valgte at teste for en god ordens skyld..

og svaret var: Negativt..

YES Siger jeg bare.. gør hun for den sags skyld også..

ingen af os vil have børn på nuværende tidspunkt af den simple grund at hun umiddelbart ikke vil kunne klare en graviditet pga ryggen, og jeg ikke ønsker det af samme årsag.

Så vi er glade over resultatet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Majbrit P

Dustmuz skriver:

Ja, kærestens mens var så udeblevet i 2 måneder..
så vi valgte at teste for en god ordens skyld..

og svaret var: Negativt..

YES Siger jeg bare.. gør hun for den sags skyld også..

ingen af os vil have børn på nuværende tidspunkt af den simple grund at hun umiddelbart ikke vil kunne klare en graviditet pga ryggen, og jeg ikke ønsker det af samme årsag.

Så vi er glade over resultatet

Undskyld mig, men hvordan høre det indlæg til på en baby side? når i hverken har børn eller ønsker jer nogle? Hvad laver du så herinde?  Ikke at jeg ikke synes der er plads til andre end folk der er glade for børn. Men du virker til at være gudelykkelig over den er negativ, dine indlæg er om alt andet end børn? synes du ikke du høre mere til et sted for mænd? 

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Those green eyes skriver:

Undskyld mig, men hvordan høre det indlæg til på en baby side? når i hverken har børn eller ønsker jer nogle? Hvad laver du så herinde?  Ikke at jeg ikke synes der er plads til andre end folk der er glade for børn. Men du virker til at være gudelykkelig over den er negativ, dine indlæg er om alt andet end børn? synes du ikke du høre mere til et sted for mænd? 

Hvorfor det høre til herinde..
Tja.. vi rager udenfor normalen..
vi vil skal gerne have børn. bare ikke lige nu. da der er lægelige årsager til at vi ikke kan..

Jeg er herinde for debatternes skyld..
det kan være hyggeligt og debatere med andre..
og man kan altid lære en ting eller 2 man ikke vidste i forvejen..

Men min kæreste er her af selvsamme årsag som jeg..
for debatterners skyld..

et sted for mænd..
hvad definere et sted for mænd?? biler, kvinder, sex??

Enlighten me please

Anmeld

22. oktober 2012

Nettemor

Der er da mange herinde der ville blive glade for en negativ test Kvinder såvel som mænd.

Der er kvinder herinde der vælger abort.

Der er maaaaaange emner som ikke har det fjerneste at gøre med børn 

Lad os nu ikke skræmme de få mænd, som har fundet vejen herind, væk ..

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Sikke noget underligt noget at skrive

Der er da heldigvis plads til alle herinde og der er ingen "optagelseskrav." Håber du er den eneste med den holdning der..

Anmeld

22. oktober 2012

jydeinden

Der er da mange herinde der ville blive glade for en negativ test Kvinder såvel som mænd.

takker for dit søde svar  ( er kærester med TS, som du nok ved, men blander mig ikke det store i denne tråd) vil blot sige at jeg tror der skal mere til at skræmme ham væk end det hehe

Anmeld

22. oktober 2012

miig1989

Nettemor skriver:

Men kan nu godt forstå, man tænker som those green eyes, da jeg også undrer mig over, hvordan dustmuz har fundet frem til, at det er på baby.dk at han hører til ?

Men regner med, at det kunne have noget at.gøre med fællesskabet og seriøsiteten i debatterne ..

Det er i hvert fald en stor grund til jeg er her

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Those green eyes skriver:

"et sted for mænd" -  hvorfor mener du, at denne side ikke er for mænd?

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke med den negative test til jer!  Jeg kommer gerne og fejrer med jer!

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

miig1989 skriver:

Men kan nu godt forstå, man tænker som those green eyes, da jeg også undrer mig over, hvordan dustmuz har fundet frem til, at det er på baby.dk at han hører til ?

Men regner med, at det kunne have noget at.gøre med fællesskabet og seriøsiteten i debatterne ..

Det er i hvert fald en stor grund til jeg er her

Tjaa.. Seriøsitet er der da engang imellem hehe..

men er her da af den årsag, men også for at få et godt grin engang imellem.. der er nogen gange hvor man er nødt til at tage sig selv i at grine over hvad jeres børn gør/siger.

Jeg fandt frem til steder via min kæreste hehe..
hun deltog i nogen debatter for maaaaaaaaaaange maaaaaaaaange måneder siden, som hun syntes jeg lige skulle være en del af..
er så blevet hængene siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.