YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Bare ikke den 25, der fylder lille fisen 1 år

jamen vi har fest lokale også heroppe..
Så det ordner vi da i et ruff..
Så invitere du alle gæsterne på Flæskesteg med det hele..
Så skal jeg nok kokkere det.. hehe

så drikker vi os i hegnet om aftenen, så må gæsterne tage sig af Fisen, som du så pænt kalder ham/hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Dustmuz

Lullaby skriver:

Dvs. at nu er jeg en kvinde og har 2 børn og et 3. på vej. Hvad nu hvis jeg gerne vil snakke om min yndlingsbil eller mit favoritpcspil. Må jeg så ikke det?

NEJ det må du ikke..
du skal spørge mig om lov først..

men hvad er dit favorit spil egentligt. hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

jamen vi har fest lokale også heroppe..
Så det ordner vi da i et ruff..
Så invitere du alle gæsterne på Flæskesteg med det hele..
Så skal jeg nok kokkere det.. hehe

så drikker vi os i hegnet om aftenen, så må gæsterne tage sig af Fisen, som du så pænt kalder ham/hende

Hende  haha! Hun er sgu en lille fis

Anmeld

22. oktober 2012

Lullaby

Dustmuz skriver:

NEJ det må du ikke..
du skal spørge mig om lov først..

men hvad er dit favorit spil egentligt. hehe

Lige nu er det walking dead. Jeg kan rigtig godt lide spil som reagerer på de valg jeg foretager mig. Men nu er jeg færdig med episode 4 og så er der laaangg tid til episode 5

Anmeld

22. oktober 2012

morethanperfect

Those green eyes skriver:

Jo du gør. Jeg synes bare det er underligt at han har valgt denne side, med de ting han skriver. Andre mødre skriver jo om kreative ting.. 

Jeg kan da se du har skrevet om en røremaskine og et ikea spejl .. Måske du skulle finde andre steder til sådan en "debat" ..

Alle må da være herinde ! 

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Lullaby skriver:

Lige nu er det walking dead. Jeg kan rigtig godt lide spil som reagerer på de valg jeg foretager mig. Men nu er jeg færdig med episode 4 og så er der laaangg tid til episode 5

hehe.. aner ikke hvad det er..
men ellers skal du da spille et eller andet med mig hehe
jeg har mange gode forslag..
men kommer jo også an på hvad du kan lide hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Those green eyes skriver:

Ja, men man går ud fra at han direkte ikke gider børn lige pt eftersom han er gudelykkelig over en negativ graviditetstest. det da også fint, men ser ikke hvorfor det er så fedt for os andre at læse? han har ikke skrevet noget om børn overhovedet før, kun wierd indlæg og så kommer denne? ja er ligeglad med hvad andre siger, det er jo min mening. Jeg dømmer, fordi det gør jeg, ligesom alle andre. jeg synes det er underligt, det behøves du jo ikke, men derfor gør jeg det stadig. 

Hehe jeg kan da være den eneste der er enig med dig så  Nu har jeg læst et par sider og kan følge dig i alt du skriver - syntes også det virkede mærkeligt og malplaceret, men som de andre skriver har han jo lov at ytre sig som han lyster.

Og jeg fik også den ide at han ikke havde børn eller ønskede børn for den sags skyld. Syntes tråden virkede meget i mod børn og det at han var jublende lykkelig over en negativ test gjorde det ikke bedre 

Men som de andre siger må han jo være her ligeså tosset han vil - og det skal han være velkommen til 

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Der skal der da være ligeså meget plads til ham som der er til dig??

Hvorfor skal han dog finde en anden side som er mere "mandeagtig"...??

Ej men, synes sgu dit indlæg er mere upassende end hans...

Og jeg synes faktisk ikke hans indlæg er upassende, der skal da også være plads til at være glad for en negativ test...

nej selvfølgelig ska der ikke det! - du kan da vel selv regne ud at han ikke er velkommen på baby når han kun har et barn og ikke vil have flere!

.. ironi kan forekomme!

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Hende  haha! Hun er sgu en lille fis

okay jamen så drikker du dig i hegnet. så tager jeg mig af hende

elsker så små børn de er sååååååå søde

Anmeld

22. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

nej selvfølgelig ska der ikke det! - du kan da vel selv regne ud at han ikke er velkommen på baby når han kun har et barn og ikke vil have flere!

.. ironi kan forekomme!

Ej men for dælen, han jo en mand OG han er glad for en negativ test på en babyside... BRÆND ham på bålet...!!! 

Hold da op altså... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.