Jamen dog nu ved jeg da hvad jeg selv og mine dreng skal dø/kan risikere at dø af på sigt
..
Amen altså ved ikke hvad jeg skal tænke om det.. Rent egoistisk set tænker jeg, jamen vi skal alle dø en dag af et eller andet og ja hvis det ikke er dette jamen så det noget andet.. Helt reelt set hænger der jo konstant en trussel hen over hovedet på os, vi kan jo ikke en gang begå os i eget hjem uden at risikere at dø af noget..
Nu var min store dreng godt nok 3-4 mdr da han begyndte at få lidt grød, men han var 15 mdr da vi stoppede med flasken helt og igen tænker jeg, han blev mæt og glad! Vores kommende søn skal højt sandsynligt som storebror også have MME og det giver jeg med god samvittighed - så længe det kan købes lovligt i danske supermarkeder så bliver det købt (ved godt man kan købe en masse ting lovligt og gøre det ulovligt)
Oveni så fik storebror de første 14 dage af hans liv min mælk og lillebror skal også have min mælk i første om gang, måske også derfor jeg er afslappet?
Men helt ærligt for nogle år siden måtte man ikke spise den grønne knop på tomaten for den kunne fremkalde cancer, så måtte man gerne, det samme tilfælde gælder sig rødvin og det har endda vist sig at være sundt at drikke et glas i ny og næ..
MME har også været beskyldt for ikke at være sundt nok, men nu er der præcis de samme i sådan helt basalt som i brystmælk..
Jeg venter i hvert fald på at sundhedsstyrrelsen kommer med en udmeldning før jeg ikke vil købe MME og så skal der findes et produkt der kan mætte mit barn på samme måde som MME kan
Anmeld