Faith skriver:
Jamen det tror jeg du har ganske ret i.
Det skyldes jo nok at det går ind og rykker ved det dyrebareste vi kvinder har: Vores børn, og vores evne som mødre.
Da jeg i sin tid måtte opgive amningen følte mig som verdens dårligste mor. Var virkelig ulykkelig og var sikker på at jeg ville miste kontakten til mine børn.
Men jeg oplevede kun at mine to drenge blev gladere (fordi de pludselig blev mætte), og derfor også fik mere overskud til at "bonde" med mig.
Nå det var ikke det denne tråd handlede om. Men det jeg vil frem til er bare at en artikel som denne virkelig rykker ved nogle følsomme emner hos de fleste mødre.
tja.. men det er denne "panik angst" som jeg ikke helt forstår..
jeg er godt nok mand, og tager tingene lidt lettere.. hehe
Ja den rykker ved jeres Grundsten i livet.. men heller ikke mere end at den skal tages med et kilo salt eller 2..
som du selv skriver, der er ikke rigtigt noget videns grundlag for den.
også noget af det jeg IKKE forstår er nemlig det med at i føler jer som dårlige mødre, bare fordi der sker et eller andet "som falder udenfor normalen" eller at barnet slår sig..
også en helt anden snak som ingen endnu har gidet tage med mig og prøve og forklarer mig, og som sikkert også bare ville ende ud i at jeg syntes i kvinder var underlige
hehe
Anmeld