Masig skriver:
Netop... Synes heller ikke den undersøgelse er særlig saglig eftersom der ikke er brugt flere forsøgspersoner... Og har også tænkt at det jo nok også kommer meget an på hvilken slags MME vi snakker om... 
Netop

Selvfølgelig skal det tages alvorligt, hvis det viser sig at være generelt og være noget om snakken, men jeg synes ikke man skal lade sig skræmme, for i nogle tilfælde er MME nødvendigt, og hvad skal man ellers gøre? Da Rose var 4 måneder havde jeg kun et par dråber mælk tilbage, og hun måtte få MME. Jeg ville have elsket at amme længere, men hvad skulle jeg ellers, sulte hende?
På den anden side skal jeg da være ærlig og sige at jeg synes det er fint, hvis det måske kan skubbe nogen i retningen af amning. Forstå mig ret, ikke i det tilfælde hvor man ikke kan, har det psykisk svært med det osv., men der findes mange mennesker som bare ikke GIDER, og der findes lande hvor normen er MME, og i de tilfælde synes jeg det er ok, hvis det måske kunne give en eller to mere lyst til at amme, når de har muligheden
Anmeld