Du må endeligt ikke tro det ikke er en proces at nå til punktet hvor du er ligeglad med andre, mere erfarne mødres mening. Jeg nåede til den hurtigere end andre, andre får pustet til efterfødselsreaktioner af andres bedømmelse.
Du bruger ord som "farer i flint", "føle sig stødt" og "hårde ord og formuleringer" - igen, se på dig selv før du begynder at være efter os andre. Mit oprindelige indlæg var ikke hårdt, men du sidder der og føler dig ramt? Og taler om at føle sig stødt, fare i flint. Herregud - min pointe er at se på sig selv og gemme fordømmelserne til de mødre der har fortjent den, at se kritisk på de avisartikler man læser halvvejs og lade være med at linke til noget man ikke ved er rigtigt.
Jo, dit oprindelige indlæg var hårdt. Og det er den tone jeg reagerer på, i dit første indlæg.
Et uddrag:
"Og vi mødre skulle passe os selv, indtil vi finder et barn på vores vej der i sandhed er ulykkelig, så skulle vi hive alle vores gode intentioner frem. Men det her med vi bedømmer hinanden på MME versus amme er kvalmende, det forhindrer os i at have en åben debat og det marginaliserer de kvinder der ikke har andet valg end MME.
Nogen skulle mindes om, at MME-mødre også er mennesker, enten får de flaske eller også dør de. Den er altså ikke længere."
I en tråd hvor du og andre flaskemødre ikke er blevet angrebet.
Anmeld