modermælkserstatning kan giv blodkræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Masig

modesty skriver:

Jeg har lige rettet i mit indlæg for at uddybe. 

Men ja, okay du har ret, jeg skal nok lade være med at være ordkløver.

Det er et individuelt valg. 

Vi har vel egentlig også spammet den her tråd rigeligt efterhånden, så vi skal nok bare lade den ligge dér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

MissTas

4kløver skriver:

læste dette i avisen hos lægen. på side 6

http://www.e-pages.dk/24timer/3467/

jeg er rystet og blir da helt nervøs.. Annastacia har fået MME siden hun var 4 uger gammel.. hun er nu 8 måneder og får stadig ca. 400 ml om dagen .. men hvad skal man ellers gi

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

MissTas skriver:

jeg er rystet og blir da helt nervøs.. Annastacia har fået MME siden hun var 4 uger gammel.. hun er nu 8 måneder og får stadig ca. 400 ml om dagen .. men hvad skal man ellers gi

har du læst hele artiklen og lavet en "hurtig" undersøgelse på hvor mange børn der bliver født om året..

det drejer sig om 0.1% af ALLE børn der bliver født..
og deres forsøgsgruppe var vidst på ca 140 børn.. hvilket jo er så lidt, at testen ikke kan regnes for at være "basis" for bekymring

Anmeld

22. oktober 2012

modesty

Det er klart at børn ikke skal flaskes op på komælk når mælk er det eneste de får... 

Men MME er jo lavet af komælk.

Anmeld

22. oktober 2012

Masig

modesty skriver:

Men MME er jo lavet af komælk.

Ja men på en måde så det minder om MM og ikke bare et glas mælk fra køleskabet jo.... Det er jo lavet så det netop passer til børn...

Anmeld

22. oktober 2012

baby012

Masig skriver:

Det er klart at børn ikke skal flaskes op på komælk når mælk er det eneste de får... Men jeg vil nu stadig påstå at det er sundt at få mælk hver dag...

Jeg ved ikke så meget om soyamælk så det vil jeg ikkeudtale mig om

Mht dine øre så ved jeg ikke om det er mælken der gør det, men der er jo mange der har mælkeallergi, så det er muligt det kan gøre noget ved ørerne... Synes nu det lyder mærkeligt, men skal ikke kunne sige det...

Men igen så er det jo en smagssag og et valg man træffer hver især hvad man vil indtage af fødevarer...

mht. ko mælk, så kan det være det hjælper at læse det her,  

der er fin forklaring på hvorfor det ikke er særlig sundt at indtage mælk fra et andet pattedyr  

og hvilke følger det kan have  

Anmeld

22. oktober 2012

Tulle28

http://komaelk.dk/

Tankevækkende side, som ikke har noget med denne debat at gøre

Anmeld

22. oktober 2012

Masig

Lahn11 skriver:

der er fin forklaring på hvorfor det ikke er særlig sundt at indtage mælk fra et andet pattedyr  

Der mangler vist et link

Anmeld

22. oktober 2012

Masig

Lahn11 skriver:

Men vil lige høre sådan af ren nysgerrighed, spsier I så heller ikke ost og smør og den slags? Altså andre ting lavet på komælk...

Anmeld

22. oktober 2012

baby012

Masig skriver:

Men vil lige høre sådan af ren nysgerrighed, spsier I så heller ikke ost og smør og den slags? Altså andre ting lavet på komælk...

Har oprettet en tråd om det hvor linket også er  

du er velkommen til at skrive der så vi ikke spammer denne tråd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.