Masig skriver:
Tja det er jo en smagssag.. kan på en måde godt følge dig med erstatning, men med ko mælk og den slags synes jeg nu ikke der er noget galt i.. Det er jo også helt naturligt, dog fra et andet dyr, men stadig ganske naturligt... Og det er jo sundt for os og indeholder de vitaminer og mineraler vi har brug for...
Og mht MME tror jeg nu også det er sammensat er så naturlige ingredienser som muligt...
Ko mælk indeholder mineraler og vitaminer ja, men samtidig er det altså ikke beregnet til menesker..
Tænk på hvad der sker hviS du prøver at flaske en kalv op med modermælk erstatning til mennesker, de dør som regel.. Der er vel også en grund til at man har mme, istedet for at flaske børn op på ko mælk ..
Og tror Japan/Kina har fat i noget mht. Soya mælk istedet, deres dødelighed med f.eks. Kræft er MEGET lav..
en anden ting er at jeg selv er ørebarn, og på en eller anden mærkelig måde får jeg frygtelig ondt i ørene / hovedet ved indtagelse af mælk.. Og det siger de ved øre lægen at de meget tit oplever ..
der er vel også en grund til at man ikke anbefaler et voksent meneske at drikke mere end 0,5 l om dagen, max
men det er en hel anden debat
Anmeld