Mor til Ella skriver:
JEPS så skal man lige have endnu dårligere samvittighed over ikke at have ammet....
Vi skader jo direkte vores børn....
Jeg er sku efterhånden træt af alle de her undersøgelser, der kun kan få en til at føle sig som virkelig dårlig mor....
Jeg har en datter der ikke vil spise, der kan jeg jo så læse på BT at det er fordi jeg sikkert har lavt selvværd og ikke har knyttet bånd til mit barn, og at ens 8 mdr gamle barn så måske allerede udvikler spiseforstyrelse....
DÅRLIG MOR IGEN
ØV siger jeg bare ØV
Jeg forstår det altså ikke. Skal man lade være med at forske for ikke at gøre nogle kede af det? Er det et udtryk for ondskabsfuldhed, når man har klarlagt risikoen ved passiv rygning, fordi det har gjort ondt på forældre, der intetanende havde røget i selskab med deres børn?
Jeg synes da, det gælder om i en hulens fart at få fulgt op på den undersøgelse og be- eller afkræftet, om der er grund til at forbedre de MME-produkter, der er på markedet nu samt få vurderet, i hvilket omfang, risikoen er - det må da være i alles interesse.
Erkendelsen af, HVOR skadelig, passiv rygning er, kom også i små bidder - måske er det uheldigt at lufte en teori, før der foreligger grundigere dokumentation, men der skal dæleme også nok lyde et ramaskrig, hvis man venter for længe med at fortælle den brede befolkning, at teorien ER bragt op.
Anmeld