Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sne190810 skriver: Hvor er det godt at høre! Jeg ærger mig stadig den dag idag, over jeg havde så travlt. Og det er snart 2 år siden
Hvor er det godt at høre!
Jeg ærger mig stadig den dag idag, over jeg havde så travlt. Og det er snart 2 år siden
Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg kan godt genkende, den nysgerrighed for at de skal smage på mere, og for at give dem grød og sådan.. Men jeg venter, for kan også godt lide at amme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4 måneder gammel ♥
Thalia skriver: Mine børn fuldammes til de er 6 mdr gamle. Derefter benytter vi BLW. Jeg er ikke den store fan af skemad nemlig og det har ingen af de ældre børn været heller.
Mine børn fuldammes til de er 6 mdr gamle.
Derefter benytter vi BLW. Jeg er ikke den store fan af skemad nemlig og det har ingen af de ældre børn været heller.
Hvad står BLW for?? Vh stine
AnnaKJ skriver: Og hvorfor på dette tidspunkt? Forklar gerne *der skal stå hvornår i afstemningen
Og hvorfor på dette tidspunkt? Forklar gerne
*der skal stå hvornår i afstemningen
Jeg startede da min datter var knap 5 mdr.
De gjorde jeg fordi jeg synes, det ville være sjovt for hende, at få lidt andet end bare min mælk Havde ikke den helt store grund....
Laura blev ammet fuldt ud til hun var 5 mdr. og der begyndte vi så småt med smagsprøver på lægens anbefaling, da hun ikke længere tog det på, hun skulle
Mor til Ella skriver: Ca 4,5... troede hun var klar, det var hun ikke.... Og det har bidt mig i rumpen lige siden... Så næste gang venter jeg hvertfald til barnet er 5-6 mdr....
Ca 4,5...
troede hun var klar, det var hun ikke....
Og det har bidt mig i rumpen lige siden...
Så næste gang venter jeg hvertfald til barnet er 5-6 mdr....
Udfordringen er bare, at man ikke ved, om barn nr.2 kan vente
Jonathan er 4½ måned og vi er lige startet med majsgrød og frugtmos.
Oscar var 4 mdr..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128