Den første skemad - hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Masig

Tulle28 skriver:

Tror nok det er standard at kost- besøget ligger ved 4 mdr. Det er det ihvertfald i Kbh's kommune. Synes faktisk det er en smule forkasteligt, selvfølgelig har man selv et valg, men når SP nu siger man kan/skal starte op, så tror jeg mange gør det uden at tænke på, om det måske lige var smart at vente lidt.

Alle i min mødregruppe startede med grød og mos ved 4 mdr. uanset om deres barn havde behov eller ej. Tror også det tit er fordi man især som 1. gangs mor synes det er lidt sjovt at give noget andet end mælk. Vi ventede til 6 mdr. (7 blev det så til, for damen gad ikke den der faste føde og praktiserede så BLW, som Thalia også skriver om. Det kan anbefales

Ja det har du nok ret i.. Mange i min mg startede også der faktisk... altså ved 4 mdr...

Hmm vil da undersøge det BLW nærmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Dustmuz

AnnaKJ skriver:

Og hvorfor på dette tidspunkt?

Forklar gerne

*der skal stå hvornår i afstemningen

jeg mener vi startede med min knægt da han var omkring 3 måneder..
men han ÅD for 4.. hehe..
han var næsten konstant sulten, og slugte sin mælk, og var næsten ved at æde flasken samtidig hehe..

så vi startede rimelig tidligt med at give ham grød. og tror ikke han var andet end 4-5 måneder da vi begyndte og fodre ham med det samme som vi selv spiste.. og det røg lige så hurtigt ned som vi kunne give ham det.. hehe..

Anmeld

23. oktober 2012

130312

Vi startede stille og roligt da han var 4 måneder, da han blev hysterisk bare han så flasken. Så vi ville gerne være sikre på at der kom noget mad i ham af den ene eller anden slags

Anmeld

23. oktober 2012

Mother-love

Iabella var meget svær at mætte og det startede allerede da hun var ca 1 døgn. Råmælken var ikke nok. Så hun fik mme. Jeg havde ikke nok mælk til hende så hun kom på flaske da hun var ca 3 uger. Hun kom på vææling da hun var 2,5 mdr. Og kom på grød da hun var 3,5 mdr. Og hun er stadig en ædedolk hun er 17 mdr nu men jeg synes det rigtige tidspunkt er når mælken ikke mætter nok mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.