Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

An&Jo

HeidiØ skriver:

Ja, undskyld mig men det sys jeg godt nok er småligt!!

det kan vi godt blive enige om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Krussedulle

An&Jo skriver:

de har været lagt på is, og de lovede både det ene og det andet bagefter, men intet af det har det holdt..

Og ja der er sagt undskyld mange gange.. Min søsters fødselsdag lå lige midt i en meget vigtig eksamensperiode for mig, og ja så er det bare ikke så meget man lige husker på udover at læse det næste kapitel..

Ej?! de er da en flok skvadderpander!

Har ondt af dig!

Herhjemme er vi stoppet med at skrive tillykke osv til familiemedlemmer som i bund og gund er ligeglade med os.. Og tja, måske forsvinder de ikke ud af vores liv, men vi slipper for at blive skuffet og kede af det..

Anmeld

16. oktober 2012

SussieThyssen

An&Jo skriver:

hørte intet fra dem desværre.. ikke før meget sent om aftenen hvor jeg fik en meget sur sms fra min storesøster hvor der stod mange grimme ting i fordi jeg havde glemt det..

Jamen, det er da virkeligt også familiediplomatisk 

Somme tider så tor jeg, at folk laver den slags bare for at kunne lave rav i den i familierne.

Var det mig, så havde jeg stille og roligt sendt en lille reminder, og så ladet det blive imellem os, så ingen andre fik det at vide, og...så er roen bevaret i familien.

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Krussedulle skriver:

Ej?! de er da en flok skvadderpander!

Har ondt af dig!

Herhjemme er vi stoppet med at skrive tillykke osv til familiemedlemmer som i bund og gund er ligeglade med os.. Og tja, måske forsvinder de ikke ud af vores liv, men vi slipper for at blive skuffet og kede af det..

det kan blive udvejen, men helt ærligt, jeg vil bare heller ikke synke ned på deres niveau..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Jamen, det er da virkeligt også familiediplomatisk 

Somme tider så tor jeg, at folk laver den slags bare for at kunne lave rav i den i familierne.

Var det mig, så havde jeg stille og roligt sendt en lille reminder, og så ladet det blive imellem os, så ingen andre fik det at vide, og...så er roen bevaret i familien.

sådan er det desværre ikke hos os..

Her skal der gerne skabes drama ud fra den mindste ting, og lige nu er det så desværre mig der står for tur..

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

har et par veninder, men der er desværre ikke mange tilbage..

Ved hvor jeg altid kan henvende mig, men kan være bange for at det kan kræve skrappere midler for at komme videre..

Ærgeligt at du ikke bor i Århus! Men ja jeg kan forestille mig, at der er en del der falder fra, når man får børn og de ikke har børn!

Jeg kan klart anbefale at få noget hjælp til at tackle det man kæmper med! Hvis man finder en, der er god, og som man passer godt sammen med, så kan det virkelig hjælpe!

Hvis du har brug for det, så smider jeg gerne et telefon nr. afsted, hvis du har behov for det

Anmeld

16. oktober 2012

blomst84

Åh din stakkel.... Kender det alt for godt... Desværre... Sad alene på min 22 og 23 års fødselsdag, pga min mor var bitter på mig  Men nu har jeg heldigvis en sød svigerfamilie som altid deltager 

Anmeld

16. oktober 2012

Frk.S

Ej, helt ærligt - bliver de ved med at hænge sig i det?

Ih altså, håber du får en dejlig dag med din svigerfamilie alligevel. 

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Ærgeligt at du ikke bor i Århus! Men ja jeg kan forestille mig, at der er en del der falder fra, når man får børn og de ikke har børn!

Jeg kan klart anbefale at få noget hjælp til at tackle det man kæmper med! Hvis man finder en, der er god, og som man passer godt sammen med, så kan det virkelig hjælpe!

Hvis du har brug for det, så smider jeg gerne et telefon nr. afsted, hvis du har behov for det

Jeg vil lige se det hele lidt mere an først inden jeg beslutter mig.. men jo det kan godt være det bliver udvejen.. Men jo det kommer til at kræve at jeg finder en jeg har kemi med hvis man kan sige det sådan.. kan jo desværre ikke bruge hende jeg brugte i mine tidlige teen år, for det var igennem kommunen..

Ville ikke have noget imod at bo lidt tættere på Århus, men det er vi jo desværre to om at besteme..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

blomst84 skriver:

Åh din stakkel.... Kender det alt for godt... Desværre... Sad alene på min 22 og 23 års fødselsdag, pga min mor var bitter på mig  Men nu har jeg heldigvis en sød svigerfamilie som altid deltager 

jeg sad os alene sidste år på min 22 års dag, men i år harj eg heldigvis fået min svigerfamilie tilbage, og de kommer og fejrer mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.