Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

nej desværre så er hun kun til at komme i kontakt med igennem kommunen, så det udelukker hende desværre, hun var ellers rigtig dygtig, men det er jo ikke sikkert hun ville være så god nu hvor jeg er blevet "voksen"

Ja det er meget rart at de er så tæt på, det nyder vi rigtig godt af.. Kan godt forstå i er glade for at jeres er tæt på, det kan betyde rigtig meget.. 

Øv og du kender ikke nogen der kan anbefale en god en?

Ja jeg er også sikker på, at det blvier godt med dem tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

An&Jo

Krussedulle skriver:

Forstår jeg godt!

Herhjemme er vi bare enige om at folk som ikke behandler os ordentligt, de har ingen grund til at være en del af vores liv.. Sørgeligt ja, men man orker heller ikke at blive ved.

nej det orker man nemlig ikke.. Men det er svært at sige stop overofr sine forældre..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv og du kender ikke nogen der kan anbefale en god en?

Ja jeg er også sikker på, at det blvier godt med dem tæt på

nej desværre så kender jeg ikke nogen som har brugt sådanne midler, ved heller ikke selv endnu om jeg er helt derude hvor det er nødvendigt.. men finder helt sikkert en hvis jeg kommer dertil..

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

nej desværre så kender jeg ikke nogen som har brugt sådanne midler, ved heller ikke selv endnu om jeg er helt derude hvor det er nødvendigt.. men finder helt sikkert en hvis jeg kommer dertil..

Det er da heller ikke sikkert, at du har behov for det, men pas på at det ikke tager for langt tid, inden du får hjælp.. Kan godt skrive under på, at det tager meget lang tid at komme ovenpå igen, hvis man trækker den for langt! Det gjorde jeg desværre selv men er forhåbentlig blevet klogere

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Det er da heller ikke sikkert, at du har behov for det, men pas på at det ikke tager for langt tid, inden du får hjælp.. Kan godt skrive under på, at det tager meget lang tid at komme ovenpå igen, hvis man trækker den for langt! Det gjorde jeg desværre selv men er forhåbentlig blevet klogere

Jeg synes heldigvis jeg kender mine grænser meget godt for hvornår det hele er ved at kamme over, og jeg har behov for en pause, eller at jeg skal søge hjælp.. har jo fået hjælp før, der var det dog egen læge jeg snakkede med om tingene et par gange hvor det hjalp..

Mange vil vel sige at jeg har lagt på grænsen til en depression et par gange, men altid er blevet reddet lige før det er gået helt galt..

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Hvis det da ikke var for min svigerfamilie..

Hele min familie har meldt afbud, og den eneste der har en GOD grund er min lillebror der skal på arbejde..

de andre er kommet med nogle dårlige grunde, og ja vi ved vel egentlig godt allesammen hvorfor de melder afbud, jeg skal nu straffes lidt mere for at jeg glemte min lillesøsters fødselsdag tilbage i juni..

Synes det er SÅ unfair at jeg skal tækkes med sådan en lad familie der bærer nag så længe.. Ville helt ærligt ønske de kunne byttes ud, eller at der kunne bankes fornuft ind i hovedet på dem allesammen..

Det er sq da ikke normal opførsel at bære nag i flere måneder..

Det kan jeg godt forstå du er træt af !! SIKKEN EN OMGANG L*RT !!!!!!

Det lyder som min familie,.. Godt du har en god svigerfamilie

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det kan jeg godt forstå du er træt af !! SIKKEN EN OMGANG L*RT !!!!!!

Det lyder som min familie,.. Godt du har en god svigerfamilie

ja jeg knuselsker min svigerfamilie, og ved de altid er der for os allesammen..

men træls at høre at din familie er som min.. :/

Anmeld

16. oktober 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

ja jeg knuselsker min svigerfamilie, og ved de altid er der for os allesammen..

men træls at høre at din familie er som min.. :/

Sådan er det også her ..  

Jeg har nu levet med det i maaannge år.. Det bliver nemmere at leve med.. Men det er ikke sjovt.. 

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

det er rigtigt.. Synes bare det er rigtig svært..

Det vil jeg helt sikkert også synes/føle.

Anmeld

16. oktober 2012

Krussedulle

An&Jo skriver:

nej det orker man nemlig ikke.. Men det er svært at sige stop overofr sine forældre..

Det er næsten umuligt! Det er jeg helt enig i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.