Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.520 visninger
70 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

An&Jo

Hvis det da ikke var for min svigerfamilie..

Hele min familie har meldt afbud, og den eneste der har en GOD grund er min lillebror der skal på arbejde..

de andre er kommet med nogle dårlige grunde, og ja vi ved vel egentlig godt allesammen hvorfor de melder afbud, jeg skal nu straffes lidt mere for at jeg glemte min lillesøsters fødselsdag tilbage i juni..

Synes det er SÅ unfair at jeg skal tækkes med sådan en lad familie der bærer nag så længe.. Ville helt ærligt ønske de kunne byttes ud, eller at der kunne bankes fornuft ind i hovedet på dem allesammen..

Det er sq da ikke normal opførsel at bære nag i flere måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

An&Jo skriver:

Hele min familie har meldt afbud, og den eneste der har en GOD grund er min lillebror der skal på arbejde..

de andre er kommet med nogle dårlige grunde, og ja vi ved vel egentlig godt allesammen hvorfor de melder afbud, jeg skal nu straffes lidt mere for at jeg glemte min lillesøsters fødselsdag tilbage i juni..

Synes det er SÅ unfair at jeg skal tækkes med sådan en lad familie der bærer nag så længe.. Ville helt ærligt ønske de kunne byttes ud, eller at der kunne bankes fornuft ind i hovedet på dem allesammen..

Ej sikke da en opførsel?! De må da lige få et wake up call.. Det er da ondt at straffe dig sådan! Kan godt se det er lidt uheldigt at glemme sin søsters fødselsdag, men helt ærligt? Hvor barnlig har man lov til at være..

Håber din familie har dårlig smag i munden så og din svigerfamilie fejrer dig med et brag 

Anmeld

16. oktober 2012

lucas<3

syns delme ikk de kan være det bekendt.. 

men du får lige en 

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej sikke da en opførsel?! De må da lige få et wake up call.. Det er da ondt at straffe dig sådan! Kan godt se det er lidt uheldigt at glemme sin søsters fødselsdag, men helt ærligt? Hvor barnlig har man lov til at være..

Håber din familie har dårlig smag i munden så og din svigerfamilie fejrer dig med et brag 

ved bare ikke lige hvad der skal til før de får det der wake up call..

Min svigerfamilie skal nu nok fejre mig, men bliver ret skuffet over min egen familie..

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

An&Jo skriver:

ved bare ikke lige hvad der skal til før de får det der wake up call..

Min svigerfamilie skal nu nok fejre mig, men bliver ret skuffet over min egen familie..

Jeg havde nok skruet bissen på og konfronteret dem, men ved ikke lige hvad du har sagt eller gjort nu hvor de har kommet med dårlige undskyldninger...

Dejligt du har din svigerfamilie 

Anmeld

16. oktober 2012

bøllen

An&Jo skriver:

Åh hvor jeg kender det  Føler med dig.

Holdte fødselsdag i weekenden for mig og yngste manden.

1 ud af 4 søskende kunne komme.

Ville også til tider ønske jeg kunne bytte. 

Stort tillykke med dagen  

Anmeld

16. oktober 2012

Loa

Jeg ved hvad jeg ønsker mig til jul

En ny familie til dig....

Hold kæft jeg syntes de er nogle røvhuller (undskyld mig) men for pokker hvor jeg bare ikke kan forstå en familie kan opføre sig sådan! Har så ondt af dig!

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

lucas<3 skriver:

syns delme ikk de kan være det bekendt.. 

men du får lige en 

Nej jeg synes heller ikke de kan være det bekendt..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg havde nok skruet bissen på og konfronteret dem, men ved ikke lige hvad du har sagt eller gjort nu hvor de har kommet med dårlige undskyldninger...

Dejligt du har din svigerfamilie 

Det hjælper ikke at skrue bissen på, de bliver bare virkelig fornærmet og drejer det hele tilbage på mig

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

bøllen skriver:

Åh hvor jeg kender det  Føler med dig.

Holdte fødselsdag i weekenden for mig og yngste manden.

1 ud af 4 søskende kunne komme.

Ville også til tider ønske jeg kunne bytte. 

Stort tillykke med dagen  

Her gider mine forældre ikke engang komme..

Synes det er så skod især fordi de ikke har nogen ordentlige grunde til at melde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.