Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

i min familie er det åbenbart MEGET forkert hvis man glemmer en enkelt fødselsdag, og ja det bliver jeg så stadig straffet for..

Men må jo bare prise mig lykkelig over at jeg har en fantastisk svigerfamilie der godt kan lide at være i mit selskab selvom jeg glemmer en fødselsdag her og der..

Ja og de lyder som en fantastisk familie. Giv dem er ekstra kram

Og tillykke med dagen, når du når der til (slå har jeg i hvert fald husker dig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Jeg syntes dine forældre er rigtg tarvelge, og jeg kan fileme ikke forstå man kan behandle sit eget barn på den måde, men håber din svigerfamilie kan give dig en dejlig dag

til dig

Monica

min svigerfamilie giver mig helt sikkert en rigtig god dag, det er jeg slet ikke i tvivl om..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Krussedulle skriver:

Sikke noget pjat!!

Øv hvor er det fejt at "straffe" dig for dét! herre gud, hvis man har nok om ørene, kan en fødselsdag godt glippe.. Og du har da med garanti undskyldt en milliard gange?!

Ej det er altså strengt!! På is med dem, så forstår de måske et vink?!

de har været lagt på is, og de lovede både det ene og det andet bagefter, men intet af det har det holdt..

Og ja der er sagt undskyld mange gange.. Min søsters fødselsdag lå lige midt i en meget vigtig eksamensperiode for mig, og ja så er det bare ikke så meget man lige husker på udover at læse det næste kapitel..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

bøllen skriver:

Sørgeligt - jeg forstår ikke du bliver ved med at invitere dem .

Og få den skuffelse hver gang. Hvis de alligevel ikke dukker op.

de blev inviteret i år fordi de kom til min søsters fødselsdag i sidste måned, og ja så inviterede jeg dem til min og fik afvide at det havde de ikke råd til når de var kørt for min søsters fødselsdag..

det jeg er mest skuffet over den ehr gang er at min storesøster har meldt afbud, men det er desværre hende der er mest fornærmet over jeg kunne glemme vores lillesøsters fødselsdag..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Ej søde, hvor er det da bare skide uretfærdigt! Hvad er det da for nogle forældre du har dig

Hvor er det godt, at du har sådan en god svigerfamilie! Det er jo næsten mere din familie end din bio familie er! Det ligner ikke noget, at de bliver ved med at straffe dig, det er simpelthen for barnligt!

Man kan jo ikke selv vælge sin familie, men man må forsøge at lade være med at lade det gå sig på, men kan forestille mig, at det er noget nær umuligt

Kæmpe stort fra mig

det er helt umuligt altid bare at se den anden vej og lade som ingenting. Det kan lade sig gøre engang imellem, men ikke altid desværre..

men ja jeg skal vidst bare være lykkelig for min svigerfamilie, for de er der altid..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Det er slet ikke pænt at bære nag overhovedet

Træder man i spinaten, så træder man i spinaten, men når man har sagt undskyld, så går man videre og ser sig ikke tilbage, andet end på de lærepenge man forhåbentligt har fået.

Men...glemte du at komme til hendes fødselsdag, som du var inviteret til, eller glemte du bare at kontakte hende og ønske tillykke??

Op med fjervingen vense, menneskers smålighed kan man intet stille op med, og så kan du da hygge dig med svigerne, og bagefter lægge ud på FB (hvis du er på den) at du takker for en super hyggelig dag, og at du er så glad for at de havde tid og lyst til at holde den med dig
Og så ellers ikke et ord mere om den historie.

Kærligst
Sussie

jeg glemte ikke at komme til hendes fødselsdag.. jeg blev inviteret men meldte afbud fordi hendes fødselsdag lå dagen før en meget vigtig eksamen i sommers, og jeg kunne ikke overskue det, den invitation sagde jeg nej tak til allerede en måned før dagen, og det blev accepteret fordi det jo var på grund af eksamen jeg ikke kunne, og vi bor trods alt 200km fra hinanden..
Det jeg glemte var at kontakte hende på selve dagen, og det er det de allesammen er blevet virkelig sure over..

jeg ved jeg får en meget god dag med min svigerfamilie, og de vil gøre hvad de kan for at jeg glemmer hvem der ikke er der..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Ja og de lyder som en fantastisk familie. Giv dem er ekstra kram

Og tillykke med dagen, når du når der til (slå har jeg i hvert fald husker dig )

tak, har fødselsdag her den 23, og glæder mig da til at blive fejret weekenden efter, men synes bare slet ikke min familie kan være det bekendt..

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

det er helt umuligt altid bare at se den anden vej og lade som ingenting. Det kan lade sig gøre engang imellem, men ikke altid desværre..

men ja jeg skal vidst bare være lykkelig for min svigerfamilie, for de er der altid..

Det kan jeg forestille mig! Men kan du blive ved med at have overskud til at have kontakt til dem?

Ja den svigerfamilie, må gøre det ud for, at du ikke har din egen familie så tæt på og gudskelov for at de er der! Det må være ufattelig svært ikke at have nogle!

Anmeld

16. oktober 2012

SussieThyssen

An&Jo skriver:

jeg glemte ikke at komme til hendes fødselsdag.. jeg blev inviteret men meldte afbud fordi hendes fødselsdag lå dagen før en meget vigtig eksamen i sommers, og jeg kunne ikke overskue det, den invitation sagde jeg nej tak til allerede en måned før dagen, og det blev accepteret fordi det jo var på grund af eksamen jeg ikke kunne, og vi bor trods alt 200km fra hinanden..
Det jeg glemte var at kontakte hende på selve dagen, og det er det de allesammen er blevet virkelig sure over..

jeg ved jeg får en meget god dag med min svigerfamilie, og de vil gøre hvad de kan for at jeg glemmer hvem der ikke er der..

Eii..helt ærligt..det kan da ske selv for den bedste.
Ja ok..det er da ikke så pænt at glemme sin søs fødselsdag, men i lyset af, at du var så optaget af det andet, så kan det ske.
Hvis din mor eller far havde været lidt fornuftig, så havde de i al stilhed sendt dig en lille besked om at du skulle huske at give et lille kald 

Tsk tsk....somme tider er der ikke meget diplomati i mennesker 

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

de blev inviteret i år fordi de kom til min søsters fødselsdag i sidste måned, og ja så inviterede jeg dem til min og fik afvide at det havde de ikke råd til når de var kørt for min søsters fødselsdag..

Nej hvor er det hele altså en barnlig og uansvarlig opførsel!  - Al respekt for at det er din familie, naturligvis.

Men som flere andre siger, når der først er sagt undskyld, så bevæger man sig videre. Ikke noget med øje for øje, det er da for plat. Øv at du skal tænke på det på din fødselsdag, det synes jeg godt nok er ærgerligt for dig.

Dejligt at du virker til at være rigtig glad for din svigerfamilie og at de troligt tropper op.

Jeg håber, du får en rigtig dejlig dag trods alt, og i hvert fald får skubbet de dumme tanker om en tøsesur familie lidt væk på selve dagen. Dét fortjener de nemlig!  Tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.