Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

An&Jo

Loa skriver:

Jeg ved hvad jeg ønsker mig til jul

En ny familie til dig....

Hold kæft jeg syntes de er nogle røvhuller (undskyld mig) men for pokker hvor jeg bare ikke kan forstå en familie kan opføre sig sådan! Har så ondt af dig!

Helt ærligt, så kan jeg godt selv ønske mig en ny familie når de er sådan, men heldigvis har jeg en svigerfamilie der altid er der for mig, men de undrer sig jo os over hvorfor min familie aædrig dukker op.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

bøllen

An&Jo skriver:

Her gider mine forældre ikke engang komme..

Synes det er så skod især fordi de ikke har nogen ordentlige grunde til at melde fra

Det kender jeg nu også godt. Dog ikke iår.

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

Jamen altså. Helt ærligt, så tror jeg ikke, at jeg har ønsket bare halvdelen af min nærmeste familie tillykke de sidste par år eller 5 (da jeg flyttede hjemmefra). Men jeg kommer altid til deres fødselsdage, når de invitere. Jeg kan simpelthen ikke huske det på dage og de ved det udmærket godt. Sådan synes jeg det er ok, men det er måske helt forkert?

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

bøllen skriver:

Det kender jeg nu også godt. Dog ikke iår.

jeg kan ikke huske hvornår mine forældre sidst har været dukket op til min fødselsdag.. :/

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Jamen altså. Helt ærligt, så tror jeg ikke, at jeg har ønsket bare halvdelen af min nærmeste familie tillykke de sidste par år eller 5 (da jeg flyttede hjemmefra). Men jeg kommer altid til deres fødselsdage, når de invitere. Jeg kan simpelthen ikke huske det på dage og de ved det udmærket godt. Sådan synes jeg det er ok, men det er måske helt forkert?

i min familie er det åbenbart MEGET forkert hvis man glemmer en enkelt fødselsdag, og ja det bliver jeg så stadig straffet for..

Men må jo bare prise mig lykkelig over at jeg har en fantastisk svigerfamilie der godt kan lide at være i mit selskab selvom jeg glemmer en fødselsdag her og der..

Anmeld

16. oktober 2012

Troldemommi

Jeg syntes dine forældre er rigtg tarvelge, og jeg kan fileme ikke forstå man kan behandle sit eget barn på den måde, men håber din svigerfamilie kan give dig en dejlig dag

til dig

Monica

Anmeld

16. oktober 2012

Krussedulle

An&Jo skriver:

Hvis det da ikke var for min svigerfamilie..

Hele min familie har meldt afbud, og den eneste der har en GOD grund er min lillebror der skal på arbejde..

de andre er kommet med nogle dårlige grunde, og ja vi ved vel egentlig godt allesammen hvorfor de melder afbud, jeg skal nu straffes lidt mere for at jeg glemte min lillesøsters fødselsdag tilbage i juni..

Synes det er SÅ unfair at jeg skal tækkes med sådan en lad familie der bærer nag så længe.. Ville helt ærligt ønske de kunne byttes ud, eller at der kunne bankes fornuft ind i hovedet på dem allesammen..

Det er sq da ikke normal opførsel at bære nag i flere måneder..

Sikke noget pjat!!

Øv hvor er det fejt at "straffe" dig for dét! herre gud, hvis man har nok om ørene, kan en fødselsdag godt glippe.. Og du har da med garanti undskyldt en milliard gange?!

Ej det er altså strengt!! På is med dem, så forstår de måske et vink?!

Anmeld

16. oktober 2012

bøllen

An&Jo skriver:

jeg kan ikke huske hvornår mine forældre sidst har været dukket op til min fødselsdag.. :/

Sørgeligt - jeg forstår ikke du bliver ved med at invitere dem .

Og få den skuffelse hver gang. Hvis de alligevel ikke dukker op.

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Hele min familie har meldt afbud, og den eneste der har en GOD grund er min lillebror der skal på arbejde..

de andre er kommet med nogle dårlige grunde, og ja vi ved vel egentlig godt allesammen hvorfor de melder afbud, jeg skal nu straffes lidt mere for at jeg glemte min lillesøsters fødselsdag tilbage i juni..

Synes det er SÅ unfair at jeg skal tækkes med sådan en lad familie der bærer nag så længe.. Ville helt ærligt ønske de kunne byttes ud, eller at der kunne bankes fornuft ind i hovedet på dem allesammen..

Ej søde, hvor er det da bare skide uretfærdigt! Hvad er det da for nogle forældre du har dig

Hvor er det godt, at du har sådan en god svigerfamilie! Det er jo næsten mere din familie end din bio familie er! Det ligner ikke noget, at de bliver ved med at straffe dig, det er simpelthen for barnligt!

Man kan jo ikke selv vælge sin familie, men man må forsøge at lade være med at lade det gå sig på, men kan forestille mig, at det er noget nær umuligt

Kæmpe stort fra mig

Anmeld

16. oktober 2012

SussieThyssen

An&Jo skriver:

Det er slet ikke pænt at bære nag overhovedet

Træder man i spinaten, så træder man i spinaten, men når man har sagt undskyld, så går man videre og ser sig ikke tilbage, andet end på de lærepenge man forhåbentligt har fået.

Men...glemte du at komme til hendes fødselsdag, som du var inviteret til, eller glemte du bare at kontakte hende og ønske tillykke??

Op med fjervingen vense, menneskers smålighed kan man intet stille op med, og så kan du da hygge dig med svigerne, og bagefter lægge ud på FB (hvis du er på den) at du takker for en super hyggelig dag, og at du er så glad for at de havde tid og lyst til at holde den med dig
Og så ellers ikke et ord mere om den historie.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.