Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Det kan jeg forestille mig! Men kan du blive ved med at have overskud til at have kontakt til dem?

Ja den svigerfamilie, må gøre det ud for, at du ikke har din egen familie så tæt på og gudskelov for at de er der! Det må være ufattelig svært ikke at have nogle!

nej der kommer selvfølgelig en dag hvor jeg siger definitivt stop, men gør jeg det nu, så vil de ikke engang ane hvorfor, og det vil igen komme til at blive vendt om imod mig selv, så det er mig der er galt på den..

Det er ufattelig hårdt ikke at have nogen sådan rigtig tæt på, har jo kun min kæreste og han er også god til at lytte, men det er også rigtig synd for ham at det altid er ham der skal lægge skulder til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Eii..helt ærligt..det kan da ske selv for den bedste.
Ja ok..det er da ikke så pænt at glemme sin søs fødselsdag, men i lyset af, at du var så optaget af det andet, så kan det ske.
Hvis din mor eller far havde været lidt fornuftig, så havde de i al stilhed sendt dig en lille besked om at du skulle huske at give et lille kald 

Tsk tsk....somme tider er der ikke meget diplomati i mennesker 

hørte intet fra dem desværre.. ikke før meget sent om aftenen hvor jeg fik en meget sur sms fra min storesøster hvor der stod mange grimme ting i fordi jeg havde glemt det..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Miss Kat skriver:

Nej hvor er det hele altså en barnlig og uansvarlig opførsel!  - Al respekt for at det er din familie, naturligvis.

Men som flere andre siger, når der først er sagt undskyld, så bevæger man sig videre. Ikke noget med øje for øje, det er da for plat. Øv at du skal tænke på det på din fødselsdag, det synes jeg godt nok er ærgerligt for dig.

Dejligt at du virker til at være rigtig glad for din svigerfamilie og at de troligt tropper op.

Jeg håber, du får en rigtig dejlig dag trods alt, og i hvert fald får skubbet de dumme tanker om en tøsesur familie lidt væk på selve dagen. Dét fortjener de nemlig!  Tillykke!

Jeg elsker min svigerfamilie, og de elsker mig, de har taget så godt imod både min søn og jeg og kunne ikke bede om mere derfra..

synes det er rigtig træls at det ikke bare kan overståes, men sådan er det bare ikke i min familie, de er tøsesure i meet lang tid desværre..

Anmeld

16. oktober 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

Hvis det da ikke var for min svigerfamilie..

Hele min familie har meldt afbud, og den eneste der har en GOD grund er min lillebror der skal på arbejde..

de andre er kommet med nogle dårlige grunde, og ja vi ved vel egentlig godt allesammen hvorfor de melder afbud, jeg skal nu straffes lidt mere for at jeg glemte min lillesøsters fødselsdag tilbage i juni..

Synes det er SÅ unfair at jeg skal tækkes med sådan en lad familie der bærer nag så længe.. Ville helt ærligt ønske de kunne byttes ud, eller at der kunne bankes fornuft ind i hovedet på dem allesammen..

Det er sq da ikke normal opførsel at bære nag i flere måneder..

Jeg kan godt huske dit indlæg med søsteren der.. og HOOOOLD da op, bære de stadig nag? Kan godt forstå du synes det er unfair.

KÆMPE kram herfra, godt du har en sød svigerfamilie!

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

nej der kommer selvfølgelig en dag hvor jeg siger definitivt stop, men gør jeg det nu, så vil de ikke engang ane hvorfor, og det vil igen komme til at blive vendt om imod mig selv, så det er mig der er galt på den..

Det er ufattelig hårdt ikke at have nogen sådan rigtig tæt på, har jo kun min kæreste og han er også god til at lytte, men det er også rigtig synd for ham at det altid er ham der skal lægge skulder til..

Mon de nogensinde vil gøre andet end at vende det imod dig? Men jeg kan godt forestille mig, at det er noget nær umuligt at tage det skridt!

Hvor er det godt, at kæresten er god til at lytte! Håber også du har nogle gode veninder, der kan lægge øre til en gang imellem! Ellers ved du hvor du kan skrive

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

tak, har fødselsdag her den 23, og glæder mig da til at blive fejret weekenden efter, men synes bare slet ikke min familie kan være det bekendt..

Det synes jeg heller ikke. Men det bliver da spændende og de overhovedet "husker" din, altså at ønske dig tillykke

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

HeidiØ skriver:

Jeg kan godt huske dit indlæg med søsteren der.. og HOOOOLD da op, bære de stadig nag? Kan godt forstå du synes det er unfair.

KÆMPE kram herfra, godt du har en sød svigerfamilie!

jep, de bærer stadig nag..

Anmeld

16. oktober 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

jep, de bærer stadig nag..

Ja, undskyld mig men det sys jeg godt nok er småligt!!

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Mon de nogensinde vil gøre andet end at vende det imod dig? Men jeg kan godt forestille mig, at det er noget nær umuligt at tage det skridt!

Hvor er det godt, at kæresten er god til at lytte! Håber også du har nogle gode veninder, der kan lægge øre til en gang imellem! Ellers ved du hvor du kan skrive

har et par veninder, men der er desværre ikke mange tilbage..

Ved hvor jeg altid kan henvende mig, men kan være bange for at det kan kræve skrappere midler for at komme videre..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det synes jeg heller ikke. Men det bliver da spændende og de overhovedet "husker" din, altså at ønske dig tillykke

jeg tør næsten skrive under på at jeg ikke hører noget somhelst fra dem på min fødselsdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.