Jeg ville være alene på min fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

An&Jo

Frk.S skriver:

Ej, helt ærligt - bliver de ved med at hænge sig i det?

Ih altså, håber du får en dejlig dag med din svigerfamilie alligevel. 

jep, de hænger sig stadig i det..

Håber os jeg får en god dag, eller det ved jeg at jeg gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

jeg tør næsten skrive under på at jeg ikke hører noget somhelst fra dem på min fødselsdag..

Og så er de jo meget bedre selv, jamen altså, hvorfor gå så meget op i så lidt?

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Og så er de jo meget bedre selv, jamen altså, hvorfor gå så meget op i så lidt?

det er heller ikke lidt hvis du spørger dem.. jeg har gjort det mest forfærdelige i hele verden ifølge dem..

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg vil lige se det hele lidt mere an først inden jeg beslutter mig.. men jo det kan godt være det bliver udvejen.. Men jo det kommer til at kræve at jeg finder en jeg har kemi med hvis man kan sige det sådan.. kan jo desværre ikke bruge hende jeg brugte i mine tidlige teen år, for det var igennem kommunen..

Ville ikke have noget imod at bo lidt tættere på Århus, men det er vi jo desværre to om at besteme..

Øv og hun praktiserer ikke privat også? Det tror jeg nogle af dem gør, for hende jeg gik hos, hun fortalte at en af dem hun havde kontorfællesskab med, det var hende jeg var til et foredrag om stress med, og der fortalt hun om, at hun arbejdede ved det offentlige...

Men sindsygt vigtigt at det er en man har en god kemi med!

Hi hi ja der er alt to til at bestemme, men det må omvendt også være dejligt at være så tæt på svigerforældrene jeg er i hvert fald glad for, at begge vores hold forældre bor tæt på os, ligegyldigt næsten hvor i Århus vi bosætter os

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Øv og hun praktiserer ikke privat også? Det tror jeg nogle af dem gør, for hende jeg gik hos, hun fortalte at en af dem hun havde kontorfællesskab med, det var hende jeg var til et foredrag om stress med, og der fortalt hun om, at hun arbejdede ved det offentlige...

Men sindsygt vigtigt at det er en man har en god kemi med!

Hi hi ja der er alt to til at bestemme, men det må omvendt også være dejligt at være så tæt på svigerforældrene jeg er i hvert fald glad for, at begge vores hold forældre bor tæt på os, ligegyldigt næsten hvor i Århus vi bosætter os

nej desværre så er hun kun til at komme i kontakt med igennem kommunen, så det udelukker hende desværre, hun var ellers rigtig dygtig, men det er jo ikke sikkert hun ville være så god nu hvor jeg er blevet "voksen"

Ja det er meget rart at de er så tæt på, det nyder vi rigtig godt af.. Kan godt forstå i er glade for at jeres er tæt på, det kan betyde rigtig meget.. 

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

det er heller ikke lidt hvis du spørger dem.. jeg har gjort det mest forfærdelige i hele verden ifølge dem..

Jamen dem om det, de mister mere ved deres opførelse, du har stadig fantastiske mennesker omkring og deriblandt verdens kønneste dreng.

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Jamen dem om det, de mister mere ved deres opførelse, du har stadig fantastiske mennesker omkring og deriblandt verdens kønneste dreng.

du har ret.. jeg er omgivet af fantastiske mennesker hele tiden der vil mig det bedste, så det skal jeg jo bare være glad for, og ja jeg er mor til den mest fantastiske smukkeste dreng i hele verden og ham ville jeg jo ikke undvære for noget i verden..

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

du har ret.. jeg er omgivet af fantastiske mennesker hele tiden der vil mig det bedste, så det skal jeg jo bare være glad for, og ja jeg er mor til den mest fantastiske smukkeste dreng i hele verden og ham ville jeg jo ikke undvære for noget i verden..

Det jo det, så er det dem der må bestemme om de vil være en del af din dejlige omgangskreds.

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det jo det, så er det dem der må bestemme om de vil være en del af din dejlige omgangskreds.

det er rigtigt.. Synes bare det er rigtig svært..

Anmeld

16. oktober 2012

Krussedulle

An&Jo skriver:

det kan blive udvejen, men helt ærligt, jeg vil bare heller ikke synke ned på deres niveau..

Forstår jeg godt!

Herhjemme er vi bare enige om at folk som ikke behandler os ordentligt, de har ingen grund til at være en del af vores liv.. Sørgeligt ja, men man orker heller ikke at blive ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.