BabyWish2012 <3 skriver:
JA, det kan han!! Min tæve havde lige fået hvalpe, vi var igang med at flytte og vi boede hos svigerforældrene (en farlig cocktail) 
Så jeg lod ham jo bare smutte afsted til gammel klassefest med hans gaaaaaaaamle folkeskole, vi skrev i løbet af aftenen, men fordi vi sjældent tager til fest eller drikker, så blev han hurtig fuld og til sidst svarede han mig ikke.
Jeg var alene hjemme den aften men hans forældre kom hjem og svigerfars tlf ringede, det var en til festen som sagde at min kæreste lå og brækkede sig og bare lå på jorden! Og hvad de skulle gøre? Han blev sendt hjem fra Gundsømagle til Holbæk med en taxa som lige blev 2000 kr!!!!! Svigerfar betalte og jeg tror aldrig jeg har været så bekymret i mit liv, men samtidig kunne vi ikke lade være med at grine af ham da han lå med hovedet i toilettet da han kom hjem! Puha!! 

Ej sådan et fjols
Mænd altså, godt han har svigerfar. Det var da også en dyr tur 
Har også engang prøvet at kæresten tog i byen med en masse gutter. Han havde så sagt at han ville komme hjem på et vist tidspunkt, men kom han? Nej! Tager han telefonen? Nej!
Blev vildt bekymret og ringede rundt til gutterne - de havde ikke set ham i flere timer

Så jeg skyndte mig ud for at lede efter ham, tror du så ikke at jeg møder den snotgøj på vej hjem og så spørger jeg ham hvad fanden han laver - nåe jamen han havde leget DJ inde på et diskotek så tiden rendte fra ham 
Så jeg havde bare rendt rundt i en time og ringet til alle og være vildt bekymret imens han bare havde leget DJ 
Aftalen er så nu at han aldrig siger at han kommer hejm et vist tidspunkt hvis han ikke holder det
Man får jo dårlige nerver af de mandfolk haha
Anmeld