Hvor gammelt var jeres barn da..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.823 visninger
64 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

M&N

I fik det passet for første gang?  Af bedsteforældrene/moster/faster osv?

Har ikke selv børn (dog nr 1 på vej) og er ret nysgerrig hvornår I fik jeres lille guldklump passet for første gang.

Synes jeg så en debat herinde engang hvor mange mente at børn måtte overnatte ude efter deres alder, jo ældre, jo flere overnatninger, følger i os det?

Knus fra mig og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Aabye

Første gang da han avr 2 mdr.. Men det var så også nødvendigt da jeg røg akut på sygehuset.. Han overnattede så hos dem on and of i 2.5 mdr pga min indlæggelse og gentagne operationer osv osv osv.. Og med en far der også stod med en eksamen han skulle igennem og en masse andre ting, var det den bedste løsning for at farmand ikke blev stresset og rent faktisk kom igennem sine studier..

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Line - med Bobben skriver:

Første gang da han avr 2 mdr.. Men det var så også nødvendigt da jeg røg akut på sygehuset.. Han overnattede så hos dem on and of i 2.5 mdr pga min indlæggelse og gentagne operationer osv osv osv.. Og med en far der også stod med en eksamen han skulle igennem og en masse andre ting, var det den bedste løsning for at farmand ikke blev stresset og rent faktisk kom igennem sine studier..

Okay er ked af det med operationen, hvad var der galt med dig?

Det var da rart at bedsterne kunne tage over, men havde du gjort det anderledes hvis du ikke var blevet indlagt?

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ikke selv børn (dog nr 1 på vej) og er ret nysgerrig hvornår I fik jeres lille guldklump passet for første gang.

Synes jeg så en debat herinde engang hvor mange mente at børn måtte overnatte ude efter deres alder, jo ældre, jo flere overnatninger, følger i os det?

Min datter var 14dage da hun blev passet 1 gang og det var i en times tid og hendes første overnatning havde hun da hun var 4-5måneder.. Hun bliver passet min. 1 gang om måneden og vi nyder det alle tre..

Det er ikke noget jeg har tænkt over at fordi hun kun er 1år så sku hun kun ku klar en overnatning, hvis vi stod i en situation hvor to overnatninger var nødvendigt jamen så gjorde hun os bare det for jeg ved hun hygger sig og syntes det er fedt

Syntes egentligt det er værre med de børn der ikke har prøvet og blive passet før end de er ret store

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Min søn var 8 mdr da han blev passet en times tid pga min 8 ugers undersøgelse

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Månsson skriver:

Min datter var 14dage da hun blev passet 1 gang og det var i en times tid og hendes første overnatning havde hun da hun var 4-5måneder.. Hun bliver passet min. 1 gang om måneden og vi nyder det alle tre..

Det er ikke noget jeg har tænkt over at fordi hun kun er 1år så sku hun kun ku klar en overnatning, hvis vi stod i en situation hvor to overnatninger var nødvendigt jamen så gjorde hun os bare det for jeg ved hun hygger sig og syntes det er fedt

Syntes egentligt det er værre med de børn der ikke har prøvet og blive passet før end de er ret store

Ih hvor dejligt, og ja selvfølgelig kan hun blive i en dag ekstra så længe hun hygger sig og føler sig tilpas 

Nej altså jeg har ingen idé om hvornår vores skal passes for første gang, det kommer nok lidt an på situationen

Anmeld

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Altså vi forventer at vores lille ny ankommer sent i januar  Og vi har været så heldige at få billetter til Queen musicalen som jo så er i marts  Så der skal vores den lille jo så passes første gang..

Nogen har det fint med at få børnene passet og andre har det dårligt med det  Nu må vi se om jeg får en god aften eller ej hehe - det er heldigvis kun en aften 

Men jeg kan så se at mange af de børn (som vi kender) der bliver passet ofte, at de har det så meget bedre med nye og fremmed mennesker hvor at andre, der ikke bliver passet så ofte, er meget pylret og kun kan bruge mor og far - ikke at det gælder ALLE børn, for guds skyld 

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

HeidiØ skriver:

Min søn var 8 mdr da han blev passet en times tid pga min 8 ugers undersøgelse

Tak for svar

Hvor gammel var han så, da han blev passet for første gang med overnatning?

Anmeld

12. oktober 2012

Aabye

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay er ked af det med operationen, hvad var der galt med dig?

Det var da rart at bedsterne kunne tage over, men havde du gjort det anderledes hvis du ikke var blevet indlagt?

Jeg fik galdesten som følge af graviditeten.. Min læge nægtede at tage mig alvorligt, så det udviklede sig til en bugspytkirtel betændelse som var ved at tage livet af mig ikke mindre end 2 gange.. 

Hmm.. var jeg ikke blevet syg havde jeg valgt noget anderledes. Men det var jo en nødvendighed da jeg ikke kunne have ham på sygehuset (intensiv + organkirurgisk afdeling).. Var jeg nu ikke blevet syg var han kun blevet passet ude hvis det var absolut nødvendigt.. 

Nu er han så glad for mormor og morfar at de direkte spørger om han ikke må komme på weekend hos dem engang imellem. Og selvfølgelig må han det, han elsker at være der.. Han er 18 mdr nu.. Lillebror er lige på trapperne og det er også aftalen at han skal hygge med mormor og morfar når jeg går i fødsel og så lige en dag eller to så jeg lige kan falde lidt til. 

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Altså vi forventer at vores lille ny ankommer sent i januar  Og vi har været så heldige at få billetter til Queen musicalen som jo så er i marts  Så der skal vores den lille jo så passes første gang..

Nogen har det fint med at få børnene passet og andre har det dårligt med det  Nu må vi se om jeg får en god aften eller ej hehe - det er heldigvis kun en aften 

Men jeg kan så se at mange af de børn (som vi kender) der bliver passet ofte, at de har det så meget bedre med nye og fremmed mennesker hvor at andre, der ikke bliver passet så ofte, er meget pylret og kun kan bruge mor og far - ikke at det gælder ALLE børn, for guds skyld 

Jamen selvfølgelig skal man også give hinanden lov til at komme ud og nyde hinanden og så få den lille passet

Nu var jeg ret nysgerrig hvor hurtigt folk giver lov til at "låne" deres små guldklumper ud

Ja, det vil jeg give dig ret, nogle børn eeeeelsker at blive passet og gør det tit hvor imod andre aldrig bliver det?

Ved dog ikke lige helt hvad jeg skal mene, da jeg har en bekendt som nærmest får sin søn passet hver eller hveranden weekend, han er 2, og det er nok det der også får mig til at blive nysgerrig om hvordan I andre gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.