LilleNyPåVej skriver:
Altså hver og hver anden weekend syntes jeg også lige er meget nok - medmindre der selvfølgelig er en voldsom god grund som weekend arbejde og sådan
Hvis det er pga fest og sådanne ting, så er det at jeg mener at man nok slet ikke skulle have fået et barn, altså hvis man ikke er voksen nok til at ligge festerne på hylden - det er jo sådan det er når man bliver forælder..
Men kan ikke se nogen skade i at gøre det en gang om måneden i en nat eller et par timer hist og her i hverdagene eller hvad det nu skulle være - det er også sundt for barnet
Og jeg tror at man som forældre og par får slappet af på en helt anden måde og kan så hjernen lidt fra 
Ja det ville jeg nu også mene, men hun er alene med ham og hun er en god mor, men synes det er ret tit han bliver passet ude, vi har altid tilbudt at hun altid kan spørge (ikke at vi kan hver gang) men på et tidspunkt blev det for meget.
Så skal hun det ene, og så det andet. Hun er ung mor, faren har ham hver anden weekend og alligevel synes jeg hun skal ud hele tiden, men det kan jo være jeg tager fejl, men jeg har jo bare dannet min mening udfra det jeg ser 
Jeg er helt enig i det sidste du skriver! 
Anmeld