Hvor gammelt var jeres barn da..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Det er sku aldrig til at vide med dig du er jo lidt langsom i det ha ha ha

Haha ja, jeg er !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

L&V

BabyWish2012 <3 skriver:

Lige præcis.. Jeg vil jo helst ikke vente til vores pige bliver 1 år men det må heller ikke være aaaaaaaaaaaalt for tidligt 

I må prøve jer frem, kan være behovet er der før i aner

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Haha ja, jeg er !!

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Altså hver og hver anden weekend syntes jeg også lige er meget nok - medmindre der selvfølgelig er en voldsom god grund som weekend arbejde og sådan  Hvis det er pga fest og sådanne ting, så er det at jeg mener at man nok slet ikke skulle have fået et barn, altså hvis man ikke er voksen nok til at ligge  festerne på hylden - det er jo sådan det er når man bliver forælder..

Men kan ikke se nogen skade i at gøre det en gang om måneden i en nat eller et par timer hist og her i hverdagene eller hvad det nu skulle være - det er også sundt for barnet  Og jeg tror at man som forældre og par får slappet af på en helt anden måde og kan så hjernen lidt fra 

Ja det ville jeg nu også mene, men hun er alene med ham og hun er en god mor, men synes det er ret tit han bliver passet ude, vi har altid tilbudt at hun altid kan spørge (ikke at vi kan hver gang) men på et tidspunkt blev det for meget.

Så skal hun det ene, og så det andet. Hun er ung mor, faren har ham hver anden weekend og alligevel synes jeg hun skal ud hele tiden, men det kan jo være jeg tager fejl, men jeg har jo bare dannet min mening udfra det jeg ser

Jeg er helt enig i det sidste du skriver!

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Månsson skriver:

Var han 8måneder da du sku til 8ugers undersøgelse

Hehe hvor fjollet, det havde jeg heller engang selv opdaget

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Månsson skriver:

I må prøve jer frem, kan være behovet er der før i aner

Ja lige præcis, man ved jo aldrig

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe hvor fjollet, det havde jeg heller engang selv opdaget

Ha ha man ska lige være lidt efter hende Heidi

Anmeld

12. oktober 2012

Aabye

BabyWish2012 <3 skriver:

Det er jeg ked af.. Og hvor kan jeg blive rasende at hører gang på gang, at læger ikke gider hører efter ?! 

Er glad for du er oven på igen, selvom det må være en forskrækkelse og bestemt ikke sjovt!

Dejligt med jeres dreng og han nyder tid med sine bedsteforældre, det er også noget af det bedste, har selv haft en fantastisk barndom, med en masse besøg hos mormor og morfar som lille, og åh hvor jeg elskede det

Det bedste af det hele er at min nabo, som har samme læge som jeg havde dengang, lige har været indlagt med selv samme sygdom som faktisk også have nået at udvikle sig. Hans var bare ikke så slemt, hvilket er godt for han er ved at være oppe i årene og havde hans været lige så slemt som mit så VAR han død af det.. 
Den eneste grund til at jeg overlevede er min unge alder..

Men ja.. Er da oven på igen, det er dejligt.. Men får stadig engang imellem panik anfald over mystiske smerter i ryggen.. Det er så fantom smerter, men det har godt nok sat sine spor.. 

Er f.eks lige kommet hjem fra en meget kort indlæggelse her igår (grundet en infektion i kroppen der lige skulle bekæmpes, og så fik jeg veer midt i det hele..) og da jeg kom hjem og min mand havde hentet vores dreng brød jeg fuldstændig sammen fordi jeg er bange for at blive adskildt fra ham i så lang tid igen.. Det sætter sku dybe spor sådan et forløb.. 

Men ja.. Glad for bedsterne.. Og man skal også kun lige sige mormor så flyver han ud efter hans sko og hans jakke.. Så der er vist ingen tvivl om at han er glad for dem.

Anmeld

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det ville jeg nu også mene, men hun er alene med ham og hun er en god mor, men synes det er ret tit han bliver passet ude, vi har altid tilbudt at hun altid kan spørge (ikke at vi kan hver gang) men på et tidspunkt blev det for meget.

Så skal hun det ene, og så det andet. Hun er ung mor, faren har ham hver anden weekend og alligevel synes jeg hun skal ud hele tiden, men det kan jo være jeg tager fejl, men jeg har jo bare dannet min mening udfra det jeg ser

Jeg er helt enig i det sidste du skriver!

Da jeg var yngre var der også flere at mine veninder der blev ung mor, og jeg syntes også at barnet blev passet lige lovlig tit for at de kunne feste 

Hvis din veninder kun har barnet hver anden weekenden i forvejen så forstår jeg slet ikke hendes tankegang - men igen kan der selvfølgelig være gode grunde.

Hehe tak, så er det jo bare med ikke at blive en hønemor  Håber virkelig jeg kan slippe babyen lidt og få lidt ro. Min mor fortalte mig at der slet ikke var nogen som helst der måtte røre mig det første stykke tid - håber virkelig ikke jeg arver det gen  det er jo skrækkeligt at være SÅ beskyttende at andre ikke engang må holde babyen hehe..

Anmeld

12. oktober 2012

Faith

Med tvillingerne gik der lang tid. De var for tidligt født og havde meget brug for rutiner og tryghed.

Jonathan på 4 måneder blev afleveret hos vores svigerinde første gang da han var 4 uger gammel. Min mand og jeg skulle til bryllup og ville ikke byde hverken ham eller brudeparret at tage ham med.

Vi vidste han var i de absolut bedste hænder hos svigerinden. Havde overhovedet ingen skrupler ved det. Vi afleverede ham kl 17 og hentede ham kl 22.30. Han sov 2/3 dele af tiden. Vågnede kun for at få lidt mad og en ren ble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.