Hvor gammelt var jeres barn da..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Clisolka

BabyWish2012 <3 skriver:

I fik det passet for første gang?  Af bedsteforældrene/moster/faster osv?

Har ikke selv børn (dog nr 1 på vej) og er ret nysgerrig hvornår I fik jeres lille guldklump passet for første gang.

Synes jeg så en debat herinde engang hvor mange mente at børn måtte overnatte ude efter deres alder, jo ældre, jo flere overnatninger, følger i os det?

Knus fra mig og god weekend

Isabella var 9 mrd. før hun blev passet 1. gang - hendes forældre skulle til farmors 50-års fødselsdag, så hun blev passet af en god veninde (der bor i vores opgang samtidigt) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

SussieThyssen

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ikke selv børn (dog nr 1 på vej) og er ret nysgerrig hvornår I fik jeres lille guldklump passet for første gang.

Synes jeg så en debat herinde engang hvor mange mente at børn måtte overnatte ude efter deres alder, jo ældre, jo flere overnatninger, følger i os det?

Mine er blevet passet derhjemme et par timer af bedsteforældre ret hurtigt, måske da de var en 4-5 uger, hvis man skulle til tandlægen eller trængte til et par timer for sig selv.
Og lidt længere måske 8-10 uger, igen af bedsteforældre.
Men først da de var et halvt år, blev de passet fx en hel aften, derhjemme af barnepige eller igen bedsteforældre.
Og sovet ude hos bedsteforældre har de ikke før de var omkring 10 mdr.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2012

modesty

Min dreng er 1 år og han har ikke været passet med overnatning endnu. Jeg kan slet ikke forestille mig at han skulle have sovet ude med overnatning tidligere, det synes jeg er alt for tidligt. Først nu synes jeg at han måske er ved at være klar. Og han er en meget social og udadvendt dreng der har et meget tæt og trygt forhold til sine bedsteforældre, som han ser mindst en gang om ugen.

Jeg synes at tryghed og nærhed til forældrene er alfa og omega. 

Men der går nok ikke mere end et par måneder før det sker første gang (tror jeg).

Anmeld

14. oktober 2012

morethanperfect

BabyWish2012 <3 skriver:

Oscar var 4 mdr. første gang da han blev passet med overnatning hos sin farmor

Det tog han ganske fint

Anmeld

14. oktober 2012

M&N

Tak for svar alle sammen 

Hvis flere har input, må de meget gerne dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.