Line - med Bobben skriver:
Jeg fik galdesten som følge af graviditeten.. Min læge nægtede at tage mig alvorligt, så det udviklede sig til en bugspytkirtel betændelse som var ved at tage livet af mig ikke mindre end 2 gange..
Hmm.. var jeg ikke blevet syg havde jeg valgt noget anderledes. Men det var jo en nødvendighed da jeg ikke kunne have ham på sygehuset (intensiv + organkirurgisk afdeling).. Var jeg nu ikke blevet syg var han kun blevet passet ude hvis det var absolut nødvendigt..
Nu er han så glad for mormor og morfar at de direkte spørger om han ikke må komme på weekend hos dem engang imellem. Og selvfølgelig må han det, han elsker at være der.. Han er 18 mdr nu.. Lillebror er lige på trapperne og det er også aftalen at han skal hygge med mormor og morfar når jeg går i fødsel og så lige en dag eller to så jeg lige kan falde lidt til.
Det er jeg ked af.. Og hvor kan jeg blive rasende at hører gang på gang, at læger ikke gider hører efter ?! 

Er glad for du er oven på igen, selvom det må være en forskrækkelse og bestemt ikke sjovt!
Dejligt med jeres dreng og han nyder tid med sine bedsteforældre, det er også noget af det bedste, har selv haft en fantastisk barndom, med en masse besøg hos mormor og morfar som lille, og åh hvor jeg elskede det 
Anmeld