Hvor gammelt var jeres barn da..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

HeidiØ

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak for svar

Hvor gammel var han så, da han blev passet for første gang med overnatning?

Uh, med overnatning - altså han er fra sept '11 og i marts '12 var jeg på weekend med veninder, men der var far der jo, så det gælder ikke!

Sådan RIGTIGT uden os, var ved vores bryllup her 1/9, hvor min dp's datter passede ham, hjemme i vores hus Det gik SUPER. Så han var lige knap 1 år I næste weekend skal han op til min mor, 2 nætter. GISP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Min søn var 8 mdr da han blev passet en times tid pga min 8 ugers undersøgelse

Var han 8måneder da du sku til 8ugers undersøgelse

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Line - med Bobben skriver:

Jeg fik galdesten som følge af graviditeten.. Min læge nægtede at tage mig alvorligt, så det udviklede sig til en bugspytkirtel betændelse som var ved at tage livet af mig ikke mindre end 2 gange.. 

Hmm.. var jeg ikke blevet syg havde jeg valgt noget anderledes. Men det var jo en nødvendighed da jeg ikke kunne have ham på sygehuset (intensiv + organkirurgisk afdeling).. Var jeg nu ikke blevet syg var han kun blevet passet ude hvis det var absolut nødvendigt.. 

Nu er han så glad for mormor og morfar at de direkte spørger om han ikke må komme på weekend hos dem engang imellem. Og selvfølgelig må han det, han elsker at være der.. Han er 18 mdr nu.. Lillebror er lige på trapperne og det er også aftalen at han skal hygge med mormor og morfar når jeg går i fødsel og så lige en dag eller to så jeg lige kan falde lidt til. 

Det er jeg ked af.. Og hvor kan jeg blive rasende at hører gang på gang, at læger ikke gider hører efter ?! 

Er glad for du er oven på igen, selvom det må være en forskrækkelse og bestemt ikke sjovt!

Dejligt med jeres dreng og han nyder tid med sine bedsteforældre, det er også noget af det bedste, har selv haft en fantastisk barndom, med en masse besøg hos mormor og morfar som lille, og åh hvor jeg elskede det

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

BabyWish2012 <3 skriver:

Ih hvor dejligt, og ja selvfølgelig kan hun blive i en dag ekstra så længe hun hygger sig og føler sig tilpas 

Nej altså jeg har ingen idé om hvornår vores skal passes for første gang, det kommer nok lidt an på situationen

Det er jo også det.. Tænker bare det er vigtigt de prøver det inden de kommer i de her facer med seperations angst og ska i pasning for så har man prøvet at aflevere og at det ikke er en dårlig ting

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Var han 8måneder da du sku til 8ugers undersøgelse

Haha WOOOPS! Nej self ikke.. doh! 8 UGER!

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

HeidiØ skriver:

Uh, med overnatning - altså han er fra sept '11 og i marts '12 var jeg på weekend med veninder, men der var far der jo, så det gælder ikke!

Sådan RIGTIGT uden os, var ved vores bryllup her 1/9, hvor min dp's datter passede ham, hjemme i vores hus Det gik SUPER. Så han var lige knap 1 år I næste weekend skal han op til min mor, 2 nætter. GISP

Hehe det må også være svært de første par gange.. Jeg tror selv det bliver VILDT underligt, men det må også være dejligt bare lige komme ud og så få en ordentlig omgang energi

Anmeld

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Jamen selvfølgelig skal man også give hinanden lov til at komme ud og nyde hinanden og så få den lille passet

Nu var jeg ret nysgerrig hvor hurtigt folk giver lov til at "låne" deres små guldklumper ud

Ja, det vil jeg give dig ret, nogle børn eeeeelsker at blive passet og gør det tit hvor imod andre aldrig bliver det?

Ved dog ikke lige helt hvad jeg skal mene, da jeg har en bekendt som nærmest får sin søn passet hver eller hveranden weekend, han er 2, og det er nok det der også får mig til at blive nysgerrig om hvordan I andre gjorde det

Altså hver og hver anden weekend syntes jeg også lige er meget nok - medmindre der selvfølgelig er en voldsom god grund som weekend arbejde og sådan  Hvis det er pga fest og sådanne ting, så er det at jeg mener at man nok slet ikke skulle have fået et barn, altså hvis man ikke er voksen nok til at ligge  festerne på hylden - det er jo sådan det er når man bliver forælder..

Men kan ikke se nogen skade i at gøre det en gang om måneden i en nat eller et par timer hist og her i hverdagene eller hvad det nu skulle være - det er også sundt for barnet  Og jeg tror at man som forældre og par får slappet af på en helt anden måde og kan så hjernen lidt fra 

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Månsson skriver:

Det er jo også det.. Tænker bare det er vigtigt de prøver det inden de kommer i de her facer med seperations angst og ska i pasning for så har man prøvet at aflevere og at det ikke er en dårlig ting

Lige præcis.. Jeg vil jo helst ikke vente til vores pige bliver 1 år men det må heller ikke være aaaaaaaaaaaalt for tidligt 

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Haha WOOOPS! Nej self ikke.. doh! 8 UGER!

Det er sku aldrig til at vide med dig du er jo lidt langsom i det ha ha ha

Anmeld

12. oktober 2012

HeidiØ

BabyWish2012 <3 skriver:

Hehe det må også være svært de første par gange.. Jeg tror selv det bliver VILDT underligt, men det må også være dejligt bare lige komme ud og så få en ordentlig omgang energi

LIGE netop!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.